افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

Vivo Y28 4G با باتری بزرگ و پردازنده Helio G85 ارائه شد

  • کد خبر : 298415
Vivo Y28 4G با باتری بزرگ و پردازنده Helio G85 ارائه شد

شرکت ویوو بالاخره گوشی هوشمند میان رده جدید خود با نام Vivo Y28 4G را در سنگاپور معرفی کرد. این گوشی که ماه گذشته تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) را با باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی دریافت کرد، اکنون رسما معرفی شده است. Vivo Y28 4G در کنار مدل 5G این سری قرار […]

شرکت ویوو بالاخره گوشی هوشمند میان رده جدید خود با نام Vivo Y28 4G را در سنگاپور معرفی کرد. این گوشی که ماه گذشته تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) را با باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی دریافت کرد، اکنون رسما معرفی شده است. Vivo Y28 4G در کنار مدل 5G این سری قرار گرفته است که در ژانویه عرضه شد. البته امیدواریم به زودی شاهد معرفی مدل «Vivo Y28s 5G» باشیم.

عملکرد خوب با پردازنده Helio G85 و 8 گیگابایت رم

قلب تپنده Vivo Y28 4G پردازنده MediaTek Helio G85 است که با 8 گیگابایت رم همراه شده است. این ترکیب عملکرد روان و قابل قبولی را برای کارهای روزمره فراهم می کند. همچنین امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت با استفاده از کارت microSD وجود دارد.

صفحه نمایش بزرگ با نرخ تازه سازی 90 هرتز

Vivo Y28 4G به صفحه نمایش LCD 6.68 اینچی با وضوح 720 در 1608 پیکسل مجهز شده است. صفحه نمایش از نرخ رفرش 90 هرتز پشتیبانی می کند و باعث می شود تصاویر و انیمیشن ها به طور فزاینده ای روان به نظر برسند. علاوه بر این، باید به روشنایی بالای 1000 نیت این صفحه نمایش اشاره کرد که امکان استفاده راحت از آن را حتی در زیر نور مستقیم خورشید فراهم می کند.

دوربین دوگانه و امکانات ارتباطی.

در بخش دوربین، Vivo Y28 4G از یک سیستم دوربین دوگانه در پشت بدنه خود استفاده می کند. دوربین اصلی این مجموعه 50 مگاپیکسلی است و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز در آن تعبیه شده است. در قسمت جلویی شاهد حضور یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در داخل سوراخ بالای صفحه نمایش هستیم.

از نظر امکانات ارتباطی، Vivo Y28 4G از شبکه 4G LTE پشتیبانی می کند و ویژگی هایی مانند Wi-Fi و بلوتوث را ارائه می دهد. علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای جک 3.5 میلی متری صدا و اسکنر اثر انگشت داخلی برای امنیت بیشتر و سهولت باز کردن قفل گوشی است.

باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع

یکی از نقاط قوت قابل توجه Vivo Y28 4G باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی آن است. با توجه به رزولوشن پایین صفحه نمایش و پردازنده کم مصرفی که برای آن در نظر گرفته شده است، این باتری به راحتی می تواند با یک بار شارژ یک روز کامل یا حتی بیشتر دوام بیاورد. علاوه بر ظرفیت شارژ بالا، Vivo Y28 4G همچنین از فناوری شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند که امکان شارژ سریع باتری را فراهم می کند.

ویوو Y28 4G

سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری Funtouch OS 14

به طور پیش فرض، Vivo Y28 4G با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 14 همراه با رابط کاربری اختصاصی Vivo به نام Funtouch OS 14 ارائه می شود. این رابط کاربری گزینه های سفارشی سازی گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد و تجربه کاربری روان و دلپذیری را ارائه می دهد.

این گوشی میان رده جدید دارای گواهی IP64 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب است. بنابراین می تواند در برابر نفوذ گرد و غبار و همچنین باران یا پاشیدن آب تا حدودی مقاوم باشد.

قیمت و رنگ

Vivo Y28 4G در حال حاضر در سنگاپور با قیمت 269 دلار سنگاپور (معادل تقریباً 199 دلار آمریکا یا 185 یورو) و در دو رنگ سبز عقیق و نارنجی درخشان به فروش می رسد. بدیهی است که قیمت این گوشی در بازارهای دیگر ممکن است کمی متفاوت باشد.

در مجموع، Vivo Y28 4G یک گوشی هوشمند میان رده با نقاط قوت و ضعف خاص خود است. اگر به دنبال گوشی هوشمندی با باتری قدرتمند، صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسب می گردید، این مدل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. با این حال، اگر به دنبال دوربین های قدرتمند یا شبکه 5G هستید، ممکن است انتظارات شما را برآورده نکند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.