افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

هشدار نسبت به افزایش ظرفیت تولید سنگ آهن

  • کد خبر : 29841
هشدار نسبت به افزایش ظرفیت تولید سنگ آهن

بهناز صفری; بازار: در سال 1401 فولاد آلیاژی با نماد “فولاژ” وارد بازار سرمایه ایران شد تا مصرف کنندگان این محصول بتوانند انواع فولاد را با قیمت های مشخص از بازار سرمایه خریداری کنند. فولاد آلیاژی یکی از محصولاتی است که در انواع مختلف تولید و عرضه می شود و مصرف کنندگان زیادی در بخش […]

بهناز صفری; بازار: در سال 1401 فولاد آلیاژی با نماد “فولاژ” وارد بازار سرمایه ایران شد تا مصرف کنندگان این محصول بتوانند انواع فولاد را با قیمت های مشخص از بازار سرمایه خریداری کنند.

فولاد آلیاژی یکی از محصولاتی است که در انواع مختلف تولید و عرضه می شود و مصرف کنندگان زیادی در بخش های مختلف اقتصادی دارد. در واقع محصولات فولادی به عنوان مواد اولیه صنایع مهم شناخته می شوند و بر اساس رتبه بندی جهانی، ایران رتبه دهم تولید فولاد در جهان را دارد. از این رو این محصول با توجه به مزیت هایی که در بورس دارد وارد این بازار شد تا مصرف کنندگان بتوانند با سهولت بیشتری به کالاهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

از مزیت های عرضه محصولات فولادی در بورس می توان به نرخ عادلانه بر اساس عرضه و تقاضا، انجام معاملات در محیطی امن و شفاف، کاهش هزینه های فروش و تامین مالی و تبلیغات رایگان برای تامین کنندگان اشاره کرد. بازار سهام .

وضعیت فولاد آلیاژی در بورس مثبت است

رضا صفاتی، مدیر بازاریابی و فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران از عرضه فولاد آلیاژی در بورس اوراق بهادار بازار وی بیان کرد: فرآیند معاملات از طریق بورس کالا توانسته نیاز بازار عرضه و تقاضا در بازار فولاد را تامین کند. به نظر من حضور محصولات فولادی و آلیاژی در بورس تاکنون موثر بوده و پس از این نیز وضعیت خوبی خواهد داشت.

حضور صنایع معدنی در بورس دارای مزایای فراوانی است که از آن جمله می توان به تعیین قیمت کالا بر اساس پارامترهای اقتصادی عرضه و تقاضا، شفافیت در معاملات، کاهش ریسک خریداران و فروشندگان، تامین منابع مالی و ده ها مزیت دیگر.

وی افزود: حضور صنایع معدنی در بورس دارای مزایای فراوانی است که از آن جمله می توان به تعیین قیمت کالاها بر اساس پارامترهای اقتصادی عرضه و تقاضا، شفافیت در معاملات، کاهش ریسک خریدار و فروشنده اشاره کرد. ، تامین منابع مالی و ده ها مزیت دیگر.

صفتی خاطرنشان کرد: عرضه فولاد آلیاژی از طریق بورس کالا به دلیل تنوع شکل، عیار، اندازه و مشخصات فنی و فناوری محصولات و نیاز مصرف کنندگان، می تواند در سطح عرضه و تقاضای جهانی بی سابقه تلقی شود. فولاد که به خوبی در بازار سهام حضور دارد. محصولات ایران در حال فرآوری است.

مدیر بازاریابی و امور فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: با گسترش جمعیت و در نتیجه توسعه نیازهای حوزه تقاضا به ویژه تولیدکننده و مصرف کننده نهایی و به تبع آن افزایش تعداد تامین کنندگانی که کالاهای مختلف را با کمیت ها و کیفیت های مختلف عرضه می کنند. ، تولید، پردازش و عرضه می کند. بازار سرمایه همراه با پراکندگی جغرافیایی در دو طرف عرضه و تقاضا، نیاز به فضا و فضا را برای استفاده یکسان از فرصت‌های موجود افزایش داده است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر، نیاز به اعتماد و اطمینان طرفین در معامله، به منظور تایید اصالت کالای عرضه شده و تسهیل، تسریع و تضمین پرداخت و انحلال کالای مورد معامله، یکی از مواردی است که زیرساخت ها اساسی ترین راه برای انجام یک معامله مطمئن و سودمند، بازار سرمایه است.

مطابق با؛ فرآیند عرضه محصولات فولادی آلیاژی پس از برنامه ریزی مشخص و مدون و ایجاد زیرساخت های لازم، از اوایل اسفند 1300 در بورس کالا آغاز شد و پس از گذشت یک ماه، تمامی محصولات خود در محدوده های مختلف و با توجه به نیاز مصرف کنندگان در بازار سرمایه

صفتی تاکید کرد: با توجه به تمامی تلاش های صورت گرفته از سوی مدیران بازار فولاد و سرمایه، تلاش شد تا تمامی زیرساخت های لازم برای عرضه و تقاضای این محصول در بورس به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان فراهم شود. و رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده توسط کلیه جهت تامین محصولات آلیاژی فولادی.

مدیر بازاریابی و امور فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران تصریح کرد: برای موفقیت در حوزه اقتصادی و تولیدی کشور لازم است تمامی متخصصان، کارشناسان، مسئولان و سازمان ها و نهادهای ذیربط با یکدیگر همکاری و همراهی کنند. تا تولیدکنندگان در شرایط خوبی به تولید خود ادامه دهند و مصرف کنندگان نیز در شرایط خوبی خرید کنند.

وقتی زیرساخت‌ها فراهم نیست و قیمت منصفانه نیست، قطعاً نباید انتظار تولید محصول خوب یا عرضه و تقاضای مناسب در بازارهای مختلف را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: وقتی همه زیرساخت ها و شرایط هم برای تولیدکننده و هم برای مصرف کننده فراهم شود و قیمت عادلانه و بر اساس اصول باشد، هیچکس در بازارهای موجود متضرر نمی شود و کالاها به اندازه کافی عرضه و تقاضا می شود. اما وقتی زیرساخت‌ها فراهم نیست و قیمت منصفانه نیست، قطعاً نباید انتظار تولید محصول خوب یا عرضه و تقاضای مناسب در بازارهای مختلف را داشته باشیم.

وی افزود: فولاد آلیاژی ایران بزرگترین تولید کننده کیفی و کمی انواع فولادهای آلیاژی است و با تولید و عرضه سالانه بیش از 200 کد محصول پاسخگوی نیاز فولاد بیش از 15 صنعت است.راهبردهای ملی در در راستای ماموریت خود برای ارائه حداکثر خدمات، شفافیت در فرآیند عرضه محصولات تولیدی خود را فراهم می کند.

صیفتی بیان کرد: اما باید اشاره کنیم که صنعت فولاد ایران نیز با تهدیداتی مواجه است که یکی از آنها عدم برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت بهره برداری معادن در تولید فولاد خام به ویژه سنگ آهن است. وی همچنین به عدم توجه به حداقل ظرفیت های اقتصادی برای بهره وری در تولید و عدم استفاده از فناوری های روز در توسعه ظرفیت ها، مشارکت بالای سرمایه گذاری در تجهیزات وارداتی و وابستگی به کشورهای خارجی اشاره کرد.

مدیر بازاریابی و امور فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران تاکید کرد: تولید فولاد تاثیر زیادی در رشد اقتصادی کشور دارد بنابراین باید جدی گرفته شود. همچنین امکان دسترسی به فناوری های تولید فولاد را فراهم می کند که بر رشد اقتصادی کشور و دسترسی به فناوری های تولید آهن و فولاد تأثیر می گذارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.