افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

افزایش سرمایه 50 درصدی بورس انرژی ایران؛ 55 ریال سود به ازای هر سهم

  • کد خبر : 29823
افزایش سرمایه 50 درصدی بورس انرژی ایران؛  55 ریال سود به ازای هر سهم

به گزارش بازار به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، در این جلسه که به ریاست مسعود اسمخانی رئیس هیات مدیره بورس انرژی ایران برگزار شد، علی نقوی مدیرکل این بورس از آغاز به کار این بورس خبر داد. معاملات گواهی سپرده خام اصفهان 1401. بیش از 14 ماه برای طراحی گواهی سپرده انرژی […]

به گزارش بازار به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، در این جلسه که به ریاست مسعود اسمخانی رئیس هیات مدیره بورس انرژی ایران برگزار شد، علی نقوی مدیرکل این بورس از آغاز به کار این بورس خبر داد. معاملات گواهی سپرده خام اصفهان 1401. بیش از 14 ماه برای طراحی گواهی سپرده انرژی سرمایه گذاری شده است. همچنین بورس برق ایران در این مدت درگیر تدوین دستورالعمل اجرایی قراردادهای اختیار معامله بود که منجر به ابلاغ آن در اسفند 1300 شد.

نقوی با اشاره به انجام بیش از 10 هزار معامله در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران در سال 1401، گفت: تعداد معاملات انجام شده در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران در این مدت نسبت به سال 1400، 2 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل بورس انرژی ایران از افزایش کارمزد معاملات برای عرضه در سال منتهی به 8 اسفند 1401 خبر داد و اظهار داشت: بورس انرژی سال گذشته میزبان معاملات بیش از 142 هزار میلیون تومان بوده که 58 درصد از معاملات را تشکیل می دهد. از طریق کشف حق بیمه، که یکی از مدرن ترین روش های معاملاتی است، ساخته شده است.

مدیرعامل بورس انرژی ایران با اشاره به آماده سازی زیرساخت های مختلف از جمله بازار سبز برق گفت:
بورس انرژی سال گذشته جلسات وزارت نیرو را برگزار و در آن شرکت کرد که در پایان سال گذشته دستورالعمل توسعه بورس انرژی الکتریکی تصویب شد.

نقوی با بیان اینکه سال گذشته صادرات LPG ایران عمدتا از طریق بورس انرژی بوده است، گفت: بزرگترین تامین کننده رینگ بین المللی نفت ستاره خلیج فارس است که در سال گذشته بیش از 7 میلیون تن عرضه کرده است.

وی ضمن تاکید بر اعطای 198 کد تجاری به بازرگانان خارجی در سال گذشته، بررسی راه اندازی چند بازار در سال 1401 را انجام داد و اظهار داشت: امکان سنجی راه اندازی بازار کربن، معاملات گاز، بورس معاملات و … مورد مطالعه قرار گرفته است.

مدیرعامل بورس انرژی ایران با ابراز امیدواری نسبت به افزایش حجم اوراق گواهی سپرده نفت خام در ماه های آینده، تصریح کرد: راه اندازی بازار بهینه سازی انرژی و محیط زیست را با جدیت دنبال می کنیم که البته این امر مستلزم اقدامات این سازمان است. سازمان حفاظت محیط زیست.

در این مجمع که بیش از 51 درصد از سهامداران شرکت داشتند، «موسسه حسابرسی بیات رایان» به عنوان حسابرس اصلی و حسابرس مالیاتی و «موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر» به عنوان بازرس و حسابرس علی البدل برای دو سال آینده تمدید شدند. سهامداران روزنامه Información Pactada را به عنوان روزنامه رسمی انتخاب کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.