افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

برگزاری چهار کارگاه بزرگ ازدواج در مازندران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 298208
برگزاری چهار کارگاه بزرگ ازدواج در مازندران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر علی رجبی، جمعه شب مصادف با هفته نکوداشت در نشست مشترک مدیران مراکز خدمات مشاوره روانشناسی استان مازندران که در سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. ، تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان نه تنها در حوزه جوانان، بلکه در حوزه ورزش نیز توانایی خوبی برای همکاری […]

به گزارش خبرنگار مهر علی رجبی، جمعه شب مصادف با هفته نکوداشت در نشست مشترک مدیران مراکز خدمات مشاوره روانشناسی استان مازندران که در سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. ، تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان نه تنها در حوزه جوانان، بلکه در حوزه ورزش نیز توانایی خوبی برای همکاری با مراکز مشاوره دارد.

وی حضور روانشناسان و مشاوران در باشگاه های ورزشی را برای بهترین عملکرد ورزشکاران موثر دانست و گفت: خلاقیت در حوزه روانشناسی موضوع مهمی است و کسانی که دستاوردهای بزرگی داشتند کار متفاوتی انجام دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به اهمیت مشاوره ازدواج جوانان پرداخت و گفت: در حوزه روانشناسی حوزه جوانان و ازدواج اعتبارات خوبی جذب کرده است.

رجبی اذعان داشت: تلاش ها و اقدامات مراکز مشاوره در کاهش آسیب های جامعه بسیار ارزشمند است، اما ممکن است مردم آن را نبینند، اما قطعا در آینده نزدیک تاثیرگذار خواهد بود، بنابراین همه ما مسئولیت بزرگی داریم. وظیفه در این زمینه است، زیرا آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی به اهمیت برگزاری جلسات آموزشی در حوزه جوانان و ازدواج اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش می تواند ما را به جایگاه بالاتر و بهتری برساند.

رجبی از مدیران مراکز مشاوره خواست با مشاوره صحیح در زمینه ورزش، ازدواج، مهارت های زندگی و اشاعه جوانمردی در ترویج این موضوعات بکوشند.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: باید در این زمینه فعالیت کرد و کارگاه های مختلف مشاوره ازدواج و جوانان برگزار کرد.

رجبی ادامه داد: به ورزش و جوانان کمک کنید، تئوری بدهید تا با همراهی شما در آینده شاهد پیشرفت و موفقیت بیشتر در عرصه جوانان و ازدواج باشیم.

وی با اشاره به اینکه در 30 سالگی و چهارمین طلاق در استان کشور هستیم، یادآور شد: تا شهریورماه 4 کارگاه بزرگ ازدواج را در استان برگزار خواهیم کرد.

رجبی با بیان اینکه اعتبارات خوبی در رابطه با طلاق وجود دارد اما برنامه های خوبی وجود ندارد، تاکید کرد: از طرح ها و ایده های خوبی استقبال می کنیم.

نگاه ویژه اداره کل ورزش مازندران به پیشگیری از ازدواج و طلاق

همچنین معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم گفت: این نشست با هدف دانش افزایی برگزار شده و ادامه خواهد داشت.

محمدرضا ییلاقی افزود: ازدواج بزرگترین راهبرد همبستگی اجتماعی است و در این راستا نیازمند حمایت مراکز مشاوره هستیم.

وی ادامه داد: روانشناسی یک علم جهانی است اما نقاط بومی داریم که با روش های نوین می توان در استان تثبیت کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: تولید محتوای فرهنگی و آموزشی توسط مشاوران آن می تواند بازخورد خوبی در حوزه جوانان و ازدواج در بین ورزشکاران داشته باشد.

ییلاقی گفت: ازدواج، پیشگیری از طلاق و حمایت از جوانان از موضوعات مهم مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان مازندران است.

وی یادآور شد: با حمایت های رئیس جمهور شاهد افزایش تعداد مراکز مشاوره در استان بودیم.

ییلاقی از مراکز مشاوره خواست میزبان جلسات آتی باشند و ادامه داد: هر مرکز مشاوره محتوای جامعی تولید می کند، آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم تا مورد استفاده عموم قرار گیرد.

ذیحساب اداره کل ورزش و جوانان مازندران در پایان این نشست گفت: نظام اقتصادی بر 3 بخش خصوصی، دولتی و تعاونی استوار است.

رحمت الله فرهی از مراکز مشاوره خواست تا حسابدار داشته باشند و کلیه دریافت ها و پرداخت ها را در دفاتر ثبت و از طریق حساب بانکی خود انجام دهند.

وی انضباط مالی مراکز را برجسته کرد و گفت: خریدها باید مستند باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.