افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

وزیر کشور تکلیف مهاجران غیرقانونی افغانستان را روشن کرد / دیگر نمی توانیم آنها را بپذیریم / همه اتباع غیرقانونی باید به کشورشان بازگردانده شوند

  • کد خبر : 298193
وزیر کشور تکلیف مهاجران غیرقانونی افغانستان را روشن کرد / دیگر نمی توانیم آنها را بپذیریم / همه اتباع غیرقانونی باید به کشورشان بازگردانده شوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه ساماندهی ستاد شهروندان بیگاه و جلسه ستاد اجتماعی استان فارس اظهار داشت: اهمیت رسیدگی به آسیب های اجتماعی و کنترل و توقف آن بسیار مهم و یکی است. از سیاست های جدی دولت و رئیس جمهور شهید و مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی. به گزارش تسنیم، […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه ساماندهی ستاد شهروندان بیگاه و جلسه ستاد اجتماعی استان فارس اظهار داشت: اهمیت رسیدگی به آسیب های اجتماعی و کنترل و توقف آن بسیار مهم و یکی است. از سیاست های جدی دولت و رئیس جمهور شهید و مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان گزارشی از عملکرد وظایف خود در حوزه اجتماعی ارائه کردند، اظهار داشت: در سطح استان فارس اقدامات و زیرساخت های مناسبی انجام و ایجاد شده که قابل اجرا است. . به عنوان الگو در سایر نقاط کشور.

وزیر کشور کنترل آسیب های اجتماعی را مستلزم مشارکت مردم دانست و گفت: بخش مهمی از آسیب های اجتماعی حاصل فرهنگ منحط غربی است که جامعه را آزار می دهد و توسط نهادها و سازمان های دولتی قابل حل نیست و مردم و حلقه های متوسط ​​باید آن را حل کنند. برای جلوگیری از آن درگیر شوید این مشکلات وارد میدان می شود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده در سطح استان فارس، هماهنگی خوبی بین دستگاه های این استان برای کنترل آسیب های اجتماعی ایجاد شده که امیدواری ها را در این حوزه و کنترل آسیب ها افزایش داده است.

وحیدی در ادامه به موضوع ساماندهی اتباع بیگانه اشاره کرد و افزود: با توجه به ملاحظاتی که در کشور وجود دارد نمی توانیم اتباع غیرمجاز را بپذیریم و اساساً سقف پذیرش اتباع بر اساس نیاز بازار کار و اشتغال تعداد مشخصی است. . اطلس تهیه شده توسط وزارت کار برای برنامه ریزی کافی باید برای ساماندهی هر چه بهتر این منطقه انجام شود.

وزیر کشور در پایان تاکید کرد: همه اتباع غیرمجاز باید به کشورشان بازگردانده شوند و بخشی از استان که مشکل و مانعی برای حضور آنها ندارد ساماندهی و نظارت دقیق شود.

27215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.