افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

ساخت اسکله و تخلیه صید مهم ترین خواسته صیادان «شیف» است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 298067
ساخت اسکله و تخلیه صید مهم ترین خواسته صیادان «شیف» است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، آگیل امینی جمعه شب از این جزیره دیدن کرد. سرآشپز وی در ارتباط با فرمانداران این منطقه گفت: سرآشپز آنها سابقه تاریخی در زمینه ماهیگیری دارند و هم اکنون بیش از 110 لنج ماهیگیری در این منطقه مشغول به کار و خدمت رسانی به مردم هستند و شغل اکثر مردم این […]

به گزارش خبرنگار مهر، آگیل امینی جمعه شب از این جزیره دیدن کرد. سرآشپز وی در ارتباط با فرمانداران این منطقه گفت: سرآشپز آنها سابقه تاریخی در زمینه ماهیگیری دارند و هم اکنون بیش از 110 لنج ماهیگیری در این منطقه مشغول به کار و خدمت رسانی به مردم هستند و شغل اکثر مردم این جزیره ماهیگیری است.

اداره کل شیلات استان بوشهر ادامه داد: اداره کل شیلات استان بوشهر در سال 1397 با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال، یک هکتار زمین مورد نیاز کودکانه ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده در سال گذشته، اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال به مدت دو سال به این اداره کل اعطا شد که امسال 2 میلیارد تومبا اختصاص یافت.

مدیر کل شیلات استان بوشهر درباره اجرای پروژه عمرانی در این جزیره توضیح داد: با این اعتبار این اداره کل در نظر دارد سایبانی به مساحت 360 متر مربع برای تعمیر تور و طناب و تکمیل محوطه سازی احداث کند. . که در حال حاضر در مرحله مناقصه برای انتخاب پیمانکار می باشد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: ساخت اسکله و تخلیه صید مهمترین خواسته صیادان این منطقه است که باید برای این بندر بزرگ صیادی انجام شود.

گفت: ساخت بارانداز جزیره. سرآشپز اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان نیاز دارد و پیش بینی می شود در سال های آینده اعمال شود.

نظارت بر ساخت اسکله جزیره سرآشپز

معاون شیلات و بنادر ماهیگیری ایران در این بازدید گفت: فعالیت های ماهیگیری در استان بوشهر قدمتی طولانی دارد و همواره به این موضوع اشاره شده است که این استان به دلیل طولانی بودن ظرفیت های قابل توجهی در حوزه شیلات در کشور دارد. حرفه. سواحل با آب های خلیج فارس.

عطاالله رئیسی که از نزدیک با امور و مشکلات ماهیگیران جزیره مرتبط است. سرآشپز وی گفت: صیادان پرتلاش این جزیره باید از یک اسکله صیادی خوب بهره مند شوند و پیگیری های لازم برای تحقق این امر در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.