افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

3 نفر همچنان در سیل چالوس مفقود هستند/کمک

  • کد خبر : 298059

به گزارش رکنا، بابک محمودی افزود: 13 تیم عملیاتی شامل 55 نفر عملیاتی هستند. تسکین حضور دارند و تاکنون 16 نفر مجروح شده اند که چهار نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل شده اند. عملیات برای یافتن سه مفقود شده همچنان ادامه دارد و گفت: در این سیل هفت دستگاه خودروی بدون سرنشین نیز […]

به گزارش رکنا، بابک محمودی افزود: 13 تیم عملیاتی شامل 55 نفر عملیاتی هستند. تسکین حضور دارند و تاکنون 16 نفر مجروح شده اند که چهار نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل شده اند.

عملیات برای یافتن سه مفقود شده همچنان ادامه دارد و گفت: در این سیل هفت دستگاه خودروی بدون سرنشین نیز پیدا شد.

محمودی افزود: با استفاده از 13 تیم تخصصی، 6 دستگاه آمبولانس و هشت خودروی امدادی در جاده چالوس مشغول عملیات هستیم. تاکنون هفت خودروی بدون سرنشین کشف شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی از شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری خودداری کرده و در معابر و حاشیه رودخانه ها حضور نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، ساعت 20:30 روز پنجشنبه 24 خرداد 1403 باران های سیل آسا در ارتفاعات چالوس باعث طغیان رودخانه چالوس و وقوع سیلاب و مسدود شدن جاده کندوان شد که خساراتی نیز به بار آورد.

بر اساس آخرین آمار رسمی، پس از این سیل، چندین خودرو در منطقه دزدبان بزرگراه چالوس و در محدوده رستوران دربند در سیل گرفتار شدند و جریان شدید آب حداقل هفت خودرو را به طعمه خود تبدیل کرد.

در این سیل علاوه بر خسارت به زیرساخت ها و برخی از اماکن تجاری حاشیه جاده، 16 نفر مصدوم و سه نفر مفقود شدند. همزمان با تلاش امدادگران برای پاکسازی جاده و بازگشایی رودخانه، امدادگران نیز در جستجوی افراد مفقود هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.