افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

قبل و بعد از ناگین عبداللهی / زندگی مدرن چهره ترش و شیرین پس از شهرت در انگلیس

  • کد خبر : 298048
قبل و بعد از ناگین عبداللهی / زندگی مدرن چهره ترش و شیرین پس از شهرت در انگلیس

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شبکه شایانوز-آی فیلم را می توان یکی از بهترین پایان نامه های عمر صدا و سیما دانست که با ایجاد این شبکه آمد و فیلم ها و سریال های قدیمی را پخش کرد. همانطور که می دانید این شبکه می آید و نوع آثاری که سال […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شبکه شایانوز-آی فیلم را می توان یکی از بهترین پایان نامه های عمر صدا و سیما دانست که با ایجاد این شبکه آمد و فیلم ها و سریال های قدیمی را پخش کرد. همانطور که می دانید این شبکه می آید و نوع آثاری که سال ها پیش پخش شده و مورد توجه قرار گرفته را دوباره نمایش می دهد. فیلم ها و سریال هایی که روزگاری سرگرم کننده و بهانه ای برای جمع های خانوادگی بودند. این روزها وضعیت تلویزیون آنقدرها خوب نیست و پروژه ها آنقدرها هم خوب نیست، به همین دلیل مخاطب را از دست داده است! این همان چیزی است که آی فیلم را جسورتر کرده و فالوورهای بیشتری به دست آورد. مثلا سریال «ترش و شیرین» را به خاطر دارید؟ این سریال با بازی بازیگرانی چون مریم امیر جلالی، حمید لولایی، رضا عطاران و دیگر چهره های جذاب سینما به روی آنتن بازگشته و در قسمت اول خود قرار دارد. ترش و شیرین که داستان زندگی یک خانواده فقیر و یک خانواده ثروتمند است، بازیگر جدیدی به نام نگین عبداللهی نیز دارد.

نگین عبداللهی همان دختر نصرت خانم است، آن زمان چندان معروف نبود و در واقع با این کار شناخته شد. این سریال در سال 1395 پخش شد و در آن زمان نگین عبداللهی تنها 21 سال داشت در حالی که اکنون 37 سال سن دارد و میانسال محسوب می شود. نگین عبداللهی که در حال حاضر در ایران زندگی نمی کند و مهاجرت کرده، چهره بسیار کم حاشیه ای بود که چندان در مسیر بازیگری ادامه نداد و منصرف شد. وی در سال 1365 به دنیا آمد و اکنون در انگلستان زندگی می کند. نگین عبداللهی پس از فارغ التحصیلی برای ادامه تحصیل به لندن رفت اما به دلیل بازیگری که شروع کرده بود نتوانست ادامه تحصیل دهد. او تک فرزند است و مادرش خانه دار و پدرش در روسیه زندگی می کند و تاجر است. نگین عبداللهی معتقد است مادرش بهترین مشوق او در عرصه بازیگری بود اما سرنوشت او را به سمت دیگری برد. قبل و بعد از این بازیگر دهه شصتی که مورد تقدیر قرار گرفت را در زیر مشاهده می کنید.

نگین عبداللهی

نگین عبداللهی

نگین عبداللهی

نگین عبداللهی

نگین عبداللهی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.