افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

مبادلات تجاری با ایران طی سه ماه 48 درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 297996
مبادلات تجاری با ایران طی سه ماه 48 درصد افزایش یافت

به گزارش بازار، الکساندر نواک، رئیس طرف روسی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی با ایران در سه سال گذشته این خبر را در دیدار با جواد اوجی وزیر نفت و رئیس طرف ایرانی اعلام کرد. کمیسیون در مسکو وی بیان کرد: بر اساس نتایج سه ماهه اول سال 2024، صادرات روسیه به ایران 77 درصد […]

به گزارش بازار، الکساندر نواک، رئیس طرف روسی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی با ایران در سه سال گذشته این خبر را در دیدار با جواد اوجی وزیر نفت و رئیس طرف ایرانی اعلام کرد. کمیسیون در مسکو

وی بیان کرد: بر اساس نتایج سه ماهه اول سال 2024، صادرات روسیه به ایران 77 درصد و واردات این کشور از ایران 13 درصد افزایش داشته است.
ابراز خرسندی از راه اندازی پرواز مستقیم جدید

معاون نخست وزیر روسیه در بخشی دیگر از سخنان خود به راه اندازی پروازهای مستقیم در مسیر گروزنی – تهران در تاریخ 10 ژوئن 2024 اشاره کرد که توسط (شرکت ایرانی) ماهان ایر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مطمئنم این امر انگیزه ای برای افزایش گردشگران متقابل بین ایران و مناطق قفقاز شمالی خواهد بود.

در این مذاکرات طرفین در مورد همکاری های دوجانبه در مورد تمامی دستور کارهای کمیسیون بین دولتی از جمله موضوعات همکاری در زمینه های اقتصادی، انرژی و حمل و نقل و همچنین در حوزه گردشگری بحث و تبادل نظر کردند.

معرفی رئیس جدید طرف روسی کمیسیون مشترک با ایران
در ادامه این دیدار، نواک، سرگئی تسیویلیف، وزیر انرژی روسیه را به عنوان رئیس جدید دپارتمان روسیه در کمیسیون دائمی همکاری های تجاری و اقتصادی روسیه و ایران معرفی کرد.

معاون نخست وزیر روسیه در عین حال آمادگی خود را برای ادامه مشارکت شخصی و ارائه کمک در تمامی امور مربوط به توسعه روابط روسیه و ایران اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.