افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

ماهینی: مربی پرسپولیس باید خارجی باشد/ هر که بیاید قهرمان باشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 297947
ماهینی: مربی پرسپولیس باید خارجی باشد/ هر که بیاید قهرمان باشد – پرسپولیس نیوز

حسین ماهینی می گوید پرسپولیس فصل آینده با هر مربی باید قهرمان شود. حسین ماهینی که امروز در کلاس آموزشی فوتبال آسیایی درجه A شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران گفت: افتخار همکاری با چند نفر از بچه ها را داشتم. کلاس عجیبی است. گرد هم آوردن یک گروه واقعاً سخت است، […]

حسین ماهینی می گوید پرسپولیس فصل آینده با هر مربی باید قهرمان شود.

حسین ماهینی که امروز در کلاس آموزشی فوتبال آسیایی درجه A شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران گفت: افتخار همکاری با چند نفر از بچه ها را داشتم. کلاس عجیبی است. گرد هم آوردن یک گروه واقعاً سخت است، اما برای ما افتخار بود که بتوانیم در کنار هم باشیم و تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم. امیدوارم این دوران را به خوبی و خوشی سپری کنیم.

وی درباره لحظه ورود به چرخه مربیگری گفت: تمام هدف و انگیزه من این است که بتوانم این کلاس را به نحو احسن به پایان برسانم. من سال گذشته چندین پیشنهاد داشتم که متاسفانه نشد. امیدوارم امسال بتوانیم کلاس A را تمام کنیم و وارد عرصه مربیگری شویم.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره جدایی اسمار ویرا پس از قهرمانی گفت: باید دوباره به بازیکنان پرسپولیس تبریک بگویم. 2، 3 هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و الحمدالله با قهرمانی به پایان رسید. من معتقدم یکی از مشکلات اساسی فوتبال ما ثبات است که نه در بحث مدیریت و نه در بحث تمرین اعتقادی به آن وجود ندارد. آقای عثمر دستیار آقای یحیی بود اما در شرایط سختی سرمربی پرسپولیس شد به خصوص اینکه دوران حرفه ای او با شکست شروع شد اما کم کم نشان داد مربی بسیار خوبی است و در نهایت تیمش را قهرمان کرد. . ایشان فردی خوب و خوش برخورد بود و از نظر فنی خودش را نشان داد و همه امیدوار بودیم که بتواند بماند اما این اتفاق نیفتاد. امیدوارم گزینه خیلی بهتری به پرسپولیس اضافه شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی آینده پرسپولیس باید ایرانی باشد یا خارجی، گفت: به نظر من باید خارجی باشد، امیدوارم هر که هست روند قهرمانی را دنبال کند.

ماهینی درباره حواشی قهرمانی پرسپولیس گفت: اگر به سال قبل نگاه کنیم، سپاهان در اوج بود و در چند هفته اخیر 90 برابر ملوان داد و همه چیز برگشت. اگر سپاهان آن مسابقه را می برد همه چیز تمام می شد و پرسپولیس نمی توانست قهرمان شود. استقلال هم امسال بهتر بود و فکر می کنم نتیجه 3 بر صفر نیمه اول بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان خیلی در روند کاری آنها تاثیرگذار بود و اتفاقاتی افتاد و پرسپولیس توانست برگردد. پارسال و سال بعد همه چیز دست سپاهان و استقلال بود و اگر می بردند قهرمان می شدند اما فوتبال همین است و هزار اتفاق می افتد. شرایط پرسپولیس امسال طوری بود که سر و شانه از بقیه تیم ها بالاتر بودند و شایسته قهرمانی بودند. صحبت هایی می شود که فکر می کنم این زیبایی فوتبال ما نیست، اما به هر حال به نظر من پرسپولیس شایسته قهرمانی بود.

مدافع سابق پرسپولیس درباره پرونده فساد در فوتبال گفت: اینها حرف هایی است که در رسانه ها می شنویم. فساد تقریباً همه جا هست و اتفاقاً ما هم خوشحالیم که می‌توانیم دست کسانی را که به فوتبال حمله می‌کنند قطع کنیم و تکرار نکردن این کارها برای نسل‌های آینده تجربه‌ای خواهد بود. با این حال به نظر من هنوز چیزی ثابت نشده است اما امیدوارم خیلی زود این اتفاق بیفتد و بتوانیم روند رو به رشد فوتبال را ادامه دهیم.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا در دوران بازی خود با چنین مشکلاتی مواجه بوده است، گفت: ندیده بودم اما حالا جسورتر شده است. امیدوارم این حاشیه ها پایان یابد و متخلفان دستگیر شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)