افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

به جای میکروبلیدینگ، فیبروز یا خالکوبی ابروهای خود را به صورت حرفه ای انجام دهید. فقط با مداد ابرو.

  • کد خبر : 29790
به جای میکروبلیدینگ، فیبروز یا خالکوبی ابروهای خود را به صورت حرفه ای انجام دهید.  فقط با مداد ابرو.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز درست است که چند سالی است که ابروهای ظریف و باریک مد نشده اند و ابرهای پهن و دخترانه بار دیگر بخشی از ترندهای دنیای آرایش هستند، اما فراموش نکنید که داشتن ابروهای پرپشت و پهن متناسب با چهره افراد تاثیر زیادی در زیبایی آن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز درست است که چند سالی است که ابروهای ظریف و باریک مد نشده اند و ابرهای پهن و دخترانه بار دیگر بخشی از ترندهای دنیای آرایش هستند، اما فراموش نکنید که داشتن ابروهای پرپشت و پهن متناسب با چهره افراد تاثیر زیادی در زیبایی آن ها دارد. برخی از افراد با ابروهای پهن و زیبا به دنیا می آیند، اما برخی دیگر باید از روش های مختلف آرایش ابرو استفاده کنند تا ابروهای خود را پهن تر نشان دهند. البته روش های دیگری مانند میکروبلیدینگ، فیبروز یا خالکوبی نیز وجود دارد که به هیچ عنوان آن ها را توصیه نمی کنیم، زیرا این روش ها علاوه بر گران بودن، باعث درد و آسیب به پوست می شوند. پس بهتر است یک آرایش حرفه ای با مداد ابرو داشته باشید تا آسیبی به پوستتان وارد نشود. در ادامه به معرفی چند محصول حرفه ای و جذاب می پردازیم تا در این آرایش حرفه ای به شما کمک کند. البته اولین قدم در یادگیری نحوه کشیدن ابروهای مرتب و زیبا داشتن اطلاعاتی در مورد طراحی صحیح و اصولی ابرو است که معمولاً شامل ترندهای جذاب دنیای آرایش می شود.

ابروهای زیبا چهره شما را جذاب تر و زیباتر می کند، پس مطمئن شوید که تعادل و هماهنگی قوس ابرو را حفظ می کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چند مداد ابرو و ترفندهای آرایش آنها آشنا شوید.

مداد ابرو فایده; میکروبلیدینگ خودتان

یکی از محصولاتی که برای آرایش حرفه ای ابرو پیشنهاد می کنیم، مداد ابرو Benefit است، با مداد ابرو Benefit می توانید ابروهای خود را با جلوه ای طبیعی فرم دهید، البته جالب است بدانید که خطوط کشیده شده با این مداد بسیار شبیه به موهای ابرو نیز قابل کشش هستند. این مداد تا 12 ساعت بدون پخش شدن روی پوست ماندگاری دارد و ضد آب است. فراموش نکنید که ابروهای طبیعی امسال بسیار محبوب هستند، بنابراین قبل از شروع حالت دادن به ابروهای خود، مطمئن شوید که خطوطی که می کشید از چارچوب ابروهای شما خارج نشده و تا حد امکان نازک باشند. البته اگر می خواهید یک قدم جلوتر بروید، بهتر است بدانید که فرم ابروها و فرم صورت باید متناسب با یکدیگر باشند.

مداد ابرو

مداد ابرو

مداد ابرو آناستازیا; از آرایش حرفه ای استفاده کنید

فراموش نکنید که برای یک آرایش حرفه ای و جذاب، علاوه بر آگاهی از ترندها و دانستن ترفندهای آرایش، انتخاب آرایش مناسب بسیار مهم است. به عنوان مثال مداد ابرو صحیح می تواند نقش بسیار مهمی در داشتن ابروهایی جذاب و مدرن داشته باشد. پیشنهاد دوم ما برای آرایش حرفه ای ابرو مداد ابرو آناستازیا است، مداد ابرو آناستازیا دارای نوک مثلثی شکل است که با سر باریک تر آن می توانید نقاط خالی ابرو را پر کنید و با برس انتهای دیگر این مداد می توانید آن را بلند کنید. مداد برای رسیدن به یک اثر طبیعی تر. بنابراین فراموش نکنید که میکروبلیدینگ و خالکوبی تنها راه‌هایی نیستند که می‌توانید ابروهایی کامل و مد روز داشته باشید – ابزارهای ارزان‌تر و آسیب‌رسان کمتری نیز وجود دارد.

مداد ابرو

در انتها موم لیفت ابرو بنفیت را بزنید. نسل جدید ژل ابرو

اکنون زمان آن است که موهای ابرو خود را حالت دهید و در حالت مناسب نگهداری کنید، برای این کار پس از مرحله خط ابرو، موم لیفت ابرو بنفیت را پیشنهاد می کنیم. موم ابرو یکی از محصولات جدید و آرایشی است که مانند ژل یا صابون ابرو وظیفه بالا بردن ابروها را بر عهده دارد. به طور کلی می توان گفت که واکس ابرو نسل جدیدی از ژل ابرو است که به داشتن ظاهری آراسته و جذاب کمک می کند. برای ابروهای شما آهسته استفاده از موم هایی مانند ژل ابرو آسان است زیرا آنها همچنین برس های کوچکی دارند که فقط باید برس را بیرون بکشید تا ابروهای خود را فرم دهید و بگذارید خشک شوند.

مداد ابرو

مداد ابرو

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.