افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

حسینی: با پرسپولیس قرارداد ندارم/ مدیران پرسپولیس وقت خود را تلف نکنند، کار ما سخت است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 297796
حسینی: با پرسپولیس قرارداد ندارم/ مدیران پرسپولیس وقت خود را تلف نکنند، کار ما سخت است – پرسپولیس نیوز

عضو کادر مربیگری تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به سختی کار شیرهای سرخ در فصل پیش رو از سران این باشگاه خواست تا هر چه زودتر وظایف کادرفنی را مشخص کنند. سید جلال حسینی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی فوتبال الف گفت: برخی از پسرهای کلاس با من بازی می کردند. با حضور جناب آقای […]

عضو کادر مربیگری تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به سختی کار شیرهای سرخ در فصل پیش رو از سران این باشگاه خواست تا هر چه زودتر وظایف کادرفنی را مشخص کنند.

سید جلال حسینی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی فوتبال الف گفت: برخی از پسرهای کلاس با من بازی می کردند. با حضور جناب آقای اردشیر پورنمت که همشهری و معلم خوب و بسیار قوی هستند امیدوارم همه بتوانیم از آن بهره ببریم. در آینده، این کلاس و آنچه در آن یاد می گیریم می تواند به ما کمک کند.

وی در خصوص اینکه بعد از قهرمانی پرسپولیس طبق پیش بینی ها، عثمر از جمع سرخ پوشان جدا شد، تصریح کرد: شرایط سخت است. هر سال هم همینطور بوده و این مشکلات برای پرسپولیس به وجود آمده است. آقای عثمر زحمت کشید و تیم را قهرمان کرد. او در حال حاضر دیگر در جمع پرسپولیسی ها نیست. امیدوارم مدیران و تصمیم گیران باشگاه بتوانند تصمیم بسیار خوبی بگیرند. امسال کار خیلی سخت تر است، زیرا در آسیا باید بتوانیم از حقوق ایران دفاع کنیم، اما نمی دانیم مالک و برنامه مدیریت جدید چه خواهد بود. فقط می دانم که آنها باید یک تصمیم خیلی خوب و درست بگیرند.

از اسکوچیچ به عنوان گزینه اصلی جانشینی اسمار یاد می شد که ظاهرا به دلیل مشکلات مالی با پرسپولیس به توافق نرسیده است. یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که هنوز نمی دانند قرار است با چه کسانی مذاکره کنند، از این موضوع مطلع هستید یا نظری در مورد انتخاب سرمربی جدید دارید؟ . امیدوارم هرچه زودتر یک کارگروه بسیار قوی تشکیل دهند و تصمیم درستی برای پرسپولیس و هواداران بگیرند. متاسفانه با اتفاقی که افتاد زمان رو به اتمام است.

حسینی در خصوص آخرین وضعیت قراردادش با پرسپولیس و تمایلش برای تمدید آن، تصریح کرد: قراردادی ندارم. 100 درصد حاضرم قرارداد را تمدید کنم. حضور در تیم پرسپولیس برای هرکسی اعم از بازیکن، مربی و… باعث افتخار است.

آیا ممکن است مانند گذشته که کریم باقری هدایت تیم را تا رسیدن به کالدرون بر عهده گرفت، مسئولیت فنی پرسپولیس را بر عهده بگیرید، وی در پاسخ به این سوال گفت: در این لحظه تمام توجه من است در کلاس است.” و تمام تلاشم را می کنم تا کلاس A را پشت سر بگذارم. این تصمیمات چیزهایی نیست که بخواهیم از باشگاه بزرگ پرسپولیس درباره آن صحبت کنیم، این کار بزرگی است که مدیریت باید انجام دهد. امیدوارم بتوانید این موضوع را در مسیر درست هدایت کنید و تصمیم درستی بگیرید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در مورد وضعیت پرسپولیس با فسخ قرارداد 12 بازیکن قرمزپوش گفت: حق با شماست. چند بازیکن بدون قرارداد هستند و کار سختی است. یک مشکل بزرگ وجود دارد: سرمربی هنوز مشخص نیست و باید انتخاب کند که تیم چه بازیکنانی را تمدید کند یا چه بازیکنانی را به خدمت بگیرد. زمان کمی داریم و فکر می کنم بازی در آسیا (اشاره به حضور پرسپولیس در لیگ برتر آسیا) سخت شده و باید تیم قدرتمندی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره هجمه های پرسپولیسی ها پس از قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: سال سختی بود اما پیروز شدیم. فکر می کنم هواداران ما در حال حاضر خوشحال هستند. نظر من این است که یکی از قوی ترین تیم های پرسپولیس برای سال آینده تعطیل شود. تنها چیزی که فکر می کنم این است که اگر قرار است تیم در جام حذفی، لیگ برتر یا لیگ نخبگان آسیا موفق شود، الان وقتش است. مدیران باشگاه وقت تلف نکنند و یکی از قوی ترین تیم ها را ببندند تا پرسپولیس مثل سال های اخیر که حرف های زیادی برای گفتن داشت به کارش ادامه دهد.

حسینی در خصوص پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان و آثار آن بر وضعیت فوتبال کشور تصریح کرد: پیگیر اخبار هستم، تکلیف این پرونده کاملا مشخص است. من مطمئن هستم که موضوع به پایان نمی رسد و به آن رسیدگی نمی شود. اگر قرار باشد رسیدگی شود و مسئولان تحقیق بخواهند به آخر کار برسند، خیلی ها گیر می کنند. به همین دلیل پرونده را تا آخر دنبال نمی کنند. اینها در چند سال اخیر آمدند و تا آخر به پرونده فساد رسیدگی نکردند. امیدوارم کسی بتواند به این کار ادامه دهد، اما من اینطور فکر نمی کنم.

وی در خصوص اینکه آیا انتظار دارد رسیدگی به پرونده فساد مالی با مشارکت نهادهای خارج از فوتبال تا انتها پیش برود، گفت: آنها هم این کار را نمی کنند. گفتم متاسفانه این فساد ریشه در فوتبال ما دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به مصاحبه اخیر رضا جاودانی و تاثیر او در روند حل این پرونده خاطرنشان کرد: به حرف های آنها گوش نمی دهم چون خودشان جزو کسانی بودند که در این سال ها تصمیم گرفتند. متاسفانه در این بین تصمیمات اشتباهی گرفته شد. امیدوارم نهادهایی که خارج از فوتبال به این پرونده رسیدگی می کنند تا انتها پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.