افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

اخطار کتبی به 10 دستگاه اجرایی در تهران داده شد

  • کد خبر : 297785
اخطار کتبی به 10 دستگاه اجرایی در تهران داده شد

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر با بیان اینکه سال گذشته در روزهای مشابه سال گذشته تقاضای مصرف برق 66 هزار مگاوات بوده است، گفت: رشد بیش از 4 هزار مگاواتی نشان می دهد که هر دو دوره پیک مصرف آغاز شده است. زودتر و رشد مصرف افزایش یافت، اما مطمئناً با همکاری […]

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر با بیان اینکه سال گذشته در روزهای مشابه سال گذشته تقاضای مصرف برق 66 هزار مگاوات بوده است، گفت: رشد بیش از 4 هزار مگاواتی نشان می دهد که هر دو دوره پیک مصرف آغاز شده است. زودتر و رشد مصرف افزایش یافت، اما مطمئناً با همکاری مردم می توان از این روزهای سخت با موفقیت عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه طی 10 سال گذشته تیر و مرداد بیشترین رشد مصرف و پیک بار را به ثبت رساندند، یادآور شد: امسال این روند کمی زودتر آغاز شد که نشان می دهد در روزهای اخیر رشد مصرف بیش از 10 درصد بوده است. رقم بسیار بالایی است و تامین برق را با مشکل مواجه می کند، اما همکاری مردم می تواند به حل این وضعیت کمک کند.

مدیر کل توانیر همچنین تاثیر تغییر ساعت ادارات را بر مصرف برق دانست و خاطرنشان کرد: در واقع کاهش 1500 مگاواتی در مصرف برق این محل در نظر گرفته شده بود اما رقمی که تاکنون به واقعیت پیوسته است. 541 مگاوات و دلیلش این است که فقط یک هفته گذشته است. از زمان شروع طرح اتفاق خاصی نیفتاده است.

سخنگوی صنعت برق به لزوم توجه بیشتر نهادهای عمومی، دولتی و غیردولتی در این زمینه اشاره کرد و تاکید کرد: تاکنون 70 درصد از مشترکان بزرگ اداری اعم از نهادهای دولتی و اداری به کنتور هوشمند مجهز شده اند. و از طریق این کنتورهای هوشمند می توان آنچه را که پیش بینی شده بود رعایت کرد.

مدیرعامل توانیر ادامه داد: بر اساس مصوبه هیات مدیره، ادارات باید در ساعات کاری 30 درصد و پس از پایان ساعت 60 درصد مصرف خود را کاهش دهند.

رجبی مشهدی در عین حال خواستار رعایت مصوبات و مدیریت و نظارت روسا و مدیران دستگاه های اجرایی بر میزان مصرف برق شد تا وقفه ای در ارائه خدمات به مردم ایجاد نشود.

وی در خصوص تعداد تذکرات به دستگاه های اجرایی با بیان اینکه این شرایط در هر استان متفاوت است، افزود: در تهران 10 دستگاه اجرایی اخطار کتبی دریافت کرده اند.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه موسسات عمومی، غیردولتی، شهرداری ها و بانک ها بیشترین تخلفات را داشته اند، تصریح کرد: گزارش های دریافتی از مردم حاکی از آن است که در هنگام ورود به بانک یا فرودگاه به دلیل دمای بسیار پایین احساس سرمای غیرعادی می کنند و … رعایت دما تضمین شده است در حالی که دمای دستگاه های خنک کننده باید در 24 و 25 درجه تنظیم شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.