افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

کسانی که از آمریکا متنفر نیستند در نهایت در تاریکی قرار خواهند گرفت.

  • کد خبر : 297724
کسانی که از آمریکا متنفر نیستند در نهایت در تاریکی قرار خواهند گرفت.

آفتاب نیوز: سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی است و در طول 45 سالی که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد بیش از 40 بار، مردم آمده اند به پای صندوق های رای رفت و حداکثر مشارکت را نشان داد. […]

آفتاب نیوز:

سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی است و در طول 45 سالی که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد بیش از 40 بار، مردم آمده اند به پای صندوق های رای رفت و حداکثر مشارکت را نشان داد. آثار این مشارکت حداکثری عزت، اقتدار و امنیت ملی بوده است.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه برخی نکات را باید در نظر گرفت و به برخی دیگر توصیه کرد، گفت: مردم مسیری را انتخاب نکنند که کشور را 10 سال عقب بیاندازد یا با چالش جدیدی مواجه شود. هشدارهای رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات را باید جدی گرفت، زیرا با لهجه کاندیداها، بیان مواضع، نحوه برخورد با حریف، تجربه کاری می توان فهمید که فرد اصلح کیست. ، مواضع اتخاذ شده در زمان های مختلف و حتی حمایت افراد سرشناس. چه کسی دلیل دارد؟ باید در نظر گرفت چه کسانی راه بنده رئیس جمهور را می روند و همه ما با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح راه شهادت را ادامه می دهیم. با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، حماسه حضور در تشییع شهدای خدمت را تقویت کردیم. کاندیداها و حامیان آنها باید بدانند که سخنانشان مسؤولانه است و نباید طوری رفتار کنند که جامعه نگران شود. ما نباید طوری رفتار کنیم که دشمن طمع و سوء استفاده کند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید با دقت انتخاب کنیم چرا که نباید به حرف ها توجه کنیم، بلکه باید به اعمال کاربر توجه کنیم. .

حسینی حمدانی با تاکید بر اخلاق حامیان نامزدهای انتخاباتی گفت: نیروهای ارزشی باید مراقب باشند در دفاع از حق دچار اشتباه نشوند چرا که باطل و فساد باطل است. خداوند متعال شفا را در حرام و باطل قرار نداده است و باید کارهای خیر را هم بگوییم. بعضی ها می گویند ما ایران را دوست داریم، اما دلشان در آمریکا و اسرائیل است. آنهایی که از آمریکا بدشان نمی آید، نتیجه کارشان تاریکی است، به همین دلیل است که ما در مقابل استکبار جهانی تمام برائت خود را اعلام می کنیم. بحث ها باید به دقت دنبال شود و نامزدها باید آداب و ادب و ادب را به توصیه مدیریت در نظر بگیرند. باید به گونه ای انجام شود که در سرزمین بیگانه بازی نکنیم و این مرحله مانند گذشته با عزت و اقتدار و سربلندی به پایان برسد و برگ زرین دیگری در تاریخ کشور شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه ولایت و امامت گفت: این ایام نشان دهنده هدف خلقت انسان است و اینکه آیا انسان اهل علم است، پس به مقام قرب الهی می رسی تا نباشی. ما باید بیاموزیم که غیر از خدا را به طور کامل قطع کنیم و تربیت شده مکتب انبیاء(ص) منکر نفس است که نمونه های آن را در دفاع مقدس و دفاع از حرم دیدیم. آنچه بین افراد با ایمان پیوند ایجاد می کند، ولایت است و امروز می بینیم که چگونه طلاب از اعمال حاکمان خود در کشورهای دیگر مبرا می شوند.

وی به جنایات اخیر غاصب اسرائیل اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر برای آزادی اسرای اسرائیل جنایت جنون آمیز دیگری را با بمباران اردوگاه آوارگان فلسطینی مرتکب شد. این جنایت به حدی فجیع بود که صداهایی از پاریس و لندن به گوش رسید و خواستار توقف جنایات شدند.

امام جمعه کرج در این قسمت از سخنان خود که با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا همراه بود، افزودند: امروز وظیفه ما حمایت از مظلوم و اعلام عفو و فریاد مرگ بر اسرائیل است.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه به هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی در ابتدا جهاد سازندگی بود، پس چه خوب است که این نام با شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» دوباره احیا شود. . قبل از هر اقدامی باید از تغییر کاربری زمین کشاورزی جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم کار به ساخت و ساز و تخریب منجر شود. دامداران و کشاورزان باید ارتباط خود را با دانشگاه ها و دانش بنیان ها تقویت کنند و برای جلوگیری از تخریب و نابودی آب و خاک برنامه ریزی مدون داشته باشند. اکنون در استان البرز نیز با مشکل شوری آب مواجه هستیم که باید برای آن برنامه ریزی شود. آرد و نان نقش موثری که در سلامت مردم دارند باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.