افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

تاج: هدف ما تجهیز زیرساخت‌های ورزشگاه‌ها – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان است

  • کد خبر : 297472
تاج: هدف ما تجهیز زیرساخت‌های ورزشگاه‌ها – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مهدی تاج رئیس فدراسیون در حاشیه این کلاس گفت: امروز می بینم بازیکنان زیادی که برای تیم ملی زحمت کشیدند در این کلاس حضور دارند. و دوستان دیگر هم جزو اهالی فوتبال هستند. فکر می کنم آموزش و پرورش باید از AFC خارج شود […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مهدی تاج رئیس فدراسیون در حاشیه این کلاس گفت: امروز می بینم بازیکنان زیادی که برای تیم ملی زحمت کشیدند در این کلاس حضور دارند. و دوستان دیگر هم جزو اهالی فوتبال هستند. فکر می کنم آموزش و پرورش باید از AFC خارج شود و به کشور بیاید. الان تقریبا تمام تمرینات توسط خود فدراسیون انجام می شود و در حال حاضر 2 کلاس A در حال برگزاری است و نتیجه گیری یک کلاس B را داریم. دوره های مربیگری کمک زیادی به پیشرفت فوتبال می کند.

و افزود: فوتبال ویژگی های خاص خود را دارد. برد، باخت و حواشی آنها بسیار زیاد می شود زیرا بیشتر صفحات رسانه ای پر از فوتبال است. فوتبال با همه جذابیتش با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست. 3 شب پیش خرم آباد بودیم و آمدن این همه نفر به ورزشگاه برایم خیلی مهم بود که البته خطراتی هم به دنبال دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: وقتی 30 نفر در مقابل 10 هزار و 600 نفر به ورزشگاه می آیند ممکن است اتفاق بدی بیفتد. امسال خدا رحم کرد که در هیچ ورزشگاهی اتفاقی نیفتاد اما معلوم نیست سال آینده اینطور باشد. به همین دلیل به سازمان لیگ فشار آوردیم که تا زمانی که زیرساخت هایی مانند بلیت الکترونیکی، دوربین های چهره بانوان و… فراهم نشود، لیگ برگزار نشود. باید تا حد امکان تماشاگر حضور داشته باشد و مردم روی صندلی های خود بنشینند. سال گذشته اتفاقاتی رخ داد که باعث شد مردم نتوانند بازی را تماشا کنند.

تاج تصریح کرد: اکنون ستادی به نام «تجهیزات ورزشگاه ها» تشکیل داده ایم تا تک تک مشکلات ورزشگاه ها را بررسی کنیم و هیچ باشگاهی نیست که نداند ورزشگاهش چه مشکلاتی دارد. ممیزی هم در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا است که من خودم درخواست کردم در ایران حضور داشته باشم و لیست مشکلات را در اختیار ما بگذارم.

وی خاطرنشان کرد: اگر می توانند زیرساخت هایی را فراهم کنند که بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم اما اگر نمی توانند در ورزشگاه خودشان برگزار کنند باید در ورزشگاهی بازی کنند که این ویژگی ها را داشته باشد. این مسائل به فوتبال کمک می کند.

تاج تصریح کرد: تمام سرمایه های فدراسیون در اختیار شماست تا بتوانیم بهترین تمرینات را انجام دهیم. امیدواریم به بهترین نحو جشن گرفته شود. این افرادی که من می بینم تمام راه را دیده اند. شما با اتفاقات روز بیگانه نیستید و از گذشته فوتبال بی خبرید زیرا بسیاری از شما کاپیتان و بازیکن تیم ملی بودید. آمدن شما به تیم ملی فوتبال خیلی موثرتر است. الان بیش از 3 هزار نفر عنوان A دارند اما ما 3 هزار تیم نداریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.