افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

در این ساعات برای کاهش قند خون ورزش کنید

  • کد خبر : 297230

این مطالعه توسط دو دانشمند از دانشگاه گرانادا در اسپانیا انجام شد. آنها داده های 186 فرد بالغ دارای اضافه وزن یا چاق را با میانگین BMI 32.9 تجزیه و تحلیل کردند. میانگین سنی گروه ها حدود 47 سال بود. همه آنها یک شتاب سنج برای ردیابی حرکت و یک مانیتور مداوم گلوکز به مدت […]

این مطالعه توسط دو دانشمند از دانشگاه گرانادا در اسپانیا انجام شد. آنها داده های 186 فرد بالغ دارای اضافه وزن یا چاق را با میانگین BMI 32.9 تجزیه و تحلیل کردند. میانگین سنی گروه ها حدود 47 سال بود. همه آنها یک شتاب سنج برای ردیابی حرکت و یک مانیتور مداوم گلوکز به مدت دو هفته استفاده کردند.

به گفته SF، محققان دریافتند شرکت‌کنندگانی که بیش از 50 درصد از ورزش‌های متوسط ​​تا شدید خود را بین ساعت 6 بعد از ظهر تا نیمه‌شب انجام می‌دادند، کاهش قابل توجهی در سطح گلوکز خون خود داشتند که تمام روز ادامه داشت. این برخلاف کسانی است که هر روز بی تحرک بودند.

این مطالعه افراد را بین 21.4 تا 42.9 دقیقه در روز به عنوان “فعال” و افرادی که بیش از 42.9 دقیقه در روز ورزش می کردند “بسیار فعال” طبقه بندی کرد. دستیابی به سطوح پایین گلوکز خون یک استراتژی مهم برای کمک به مبارزه با دیابت، به ویژه در افراد دارای اضافه وزن است.

رنه جی راجرز. رنه جی راجرز، دانشمند ارشد در بخش فعالیت بدنی و مدیریت وزن دانشگاه کانزاس، گفت: «در حالی که این زمینه به سمت تجویز تمرین فردی برای بیماری‌های مزمن مختلف پیش می‌رود، این مطالعه اکنون به درک این بیماری کمک می‌کند در این تحقیق شرکت نمی کند و چیزی بیش از گفتن به بیماران برای “فعال تر شدن” ارائه می دهد. در صورت امکان، فعالیت ها را از بعد از ظهر تا عصر در اولویت قرار دهید.

یافته های این مطالعه جدید با تحقیقات قبلی که فواید ورزش در ساعات خاصی از روز را نشان می داد، مطابقت دارد. یک مطالعه نشان داد که اتمام یک جلسه ورزش حدود دو ساعت قبل از خواب می تواند به طور قابل توجهی خواب را بهبود بخشد.

مطالعه دیگری نشان داد که اگر زنان صبح ورزش کنند، احتمال کاهش چربی شکم و کاهش فشار خونشان بیشتر است، اما اگر در عصر ورزش کنند، می توانند قدرت، استقامت و حتی خلق و خوی کلی خود را بهبود بخشند. در همین مطالعه، مردانی که در شب ورزش می کردند، توانستند فشار خون خود را کاهش دهند، چربی بیشتری بسوزانند و خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهند.

مطالعه دیگری در سال گذشته نشان داد که وقتی صحبت از سلامت اسکلتی می شود، مهم نیست که چه زمانی ورزش می کنید، اما اگر هر روز زمان خاصی را انتخاب کنید، شانس بیشتری برای حفظ سلامت استخوان های خود خواهید داشت.

نویسندگان می گویند چنین مطالعاتی، از جمله مطالعات خودشان، اهمیت توصیه به بیماران برنامه ورزشی مناسب در زمان مناسب را برجسته می کند.

جاناتان آر. جاناتان آر رویز، یکی از نویسندگان این مطالعه می گوید: نتایج ما اهمیت تجویز تمرینات دقیق را نشان می دهد. در عمل بالینی، پرسنل پزشکی و ورزشی دارای گواهینامه باید زمان بهینه روز را برای افزایش اثربخشی تمرین در نظر بگیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.