افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

دشان واتسون در اولین بازی برگشت زنگ زده به نظر می رسید

  • کد خبر : 2970
دشان واتسون در اولین بازی برگشت زنگ زده به نظر می رسید

اگر براون‌ها انتظار داشتند QB جدیدشان فوراً سوپرمن شود، یکشنبه به عنوان مدرکی بود که نشان می‌داد هنوز چقدر دور هستند. بازگشت دشان واتسون از 11 بازی تعلیق ناشی از بیش از دوجین پرونده قضایی در مورد جزئیات تصویری از آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی – یا همانطور که یکی از پخش کننده […]


اگر براون‌ها انتظار داشتند QB جدیدشان فوراً سوپرمن شود، یکشنبه به عنوان مدرکی بود که نشان می‌داد هنوز چقدر دور هستند.

بازگشت دشان واتسون از 11 بازی تعلیق ناشی از بیش از دوجین پرونده قضایی در مورد جزئیات تصویری از آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی – یا همانطور که یکی از پخش کننده های تلویزیونی غیر مجهز یکشنبه آن را انتخاب کرد، “راه طولانی بازگشتش” – دقیقا شبیه به یک مردی که در حال رفتن به یک زمین فوتبال است که تقریباً دو سال است که سرعت بازی زنده را ندیده یا قادر به شبیه سازی مؤثر آن نیست.

این بیشتر همان چیزی است که ما در حال حاضر آماده گفتن هستیم، که توهین نهایی به خدایان تندرو است، که یکشنبه به ما یک توپ غوطه ور زدند.

بیشتر 22 پرتاب واتسون پراکنده بود. او ظاهراً ناراحت کننده به نظر می رسید، یک قدم آهسته و تا حدودی تمایلی به دویدن در زمین باز نداشت. براون ها، همانطور که پیش بینی می شد، برای شکست دادن بدترین تیم NFL، تگزاس 1-10-1، به شدت به یک بازی دویدن و دفاع متکی بودند. آنها تاچ داون تهاجمی را به ثمر رساندند. واتسون تنها 12 پاس را برای 131 یارد انجام داد. او در منطقه پایانی انتخاب شد و نیک چاب به دلیل ایمنی از زمین کنار گذاشته شد. خرید ارزان و آسان برای بسیاری از مردمی که علیه براون ها ریشه دوانده بودند، مانند یک پیراهن خانگی و بدون مجوز که در پارکینگ فروخته می شد، به راحتی در دسترس بود.

براون ها اولین بازی خود را با واتسون زیر مرکز بردند، اما او در بازگشت از سوپرمن فاصله زیادی داشت.

Troy Taormina/USA TODAY Sports

حقیقت این است که ما برای مدت طولانی نمی دانیم که آیا براون ها (به طور دقیق از نظر قضاوت در مورد توانایی های او در زمین مسابقه) در مبادله مقدار قابل توجهی از سرمایه برای امضای قراردادی پرسود مرتکب خطای اساسی شده اند یا خیر. خط حمله در ابتدای هر ضربه ناگهانی به زمین نمی خورد و به او اجازه می داد هر کدام را به عنوان نوعی توبه عمومی اخراج کند. مربی کوین استفانسکی در خط هافبک نمی ایستد و التماس می کرد که جاکوبی بریست را شروع کند وگرنه می رفت و به USFL ملحق می شد. مالک، جیمی هسلام، روی برنامه نپرداخت و گفت: “آره، ما گرفتار برنده شدن شدیم و اکنون متوجه می شویم که چه اشتباه وحشتناکی مرتکب شدیم.”

و بنابراین، آنها در این چیز هستند. برای بهتر یا بدتر. در بیشتر دهه آینده. ما پیاده هستیم و می دویم.

براون‌ها احتمالاً امیدوارند که بتوانند نوار این بازی را به زباله‌ها بیندازند و از دیدگاه روابط عمومی، این را سخت‌ترین بخش داشتن واتسون به عنوان مدافع خود بدانند. (من تعجب می کنم، اگر تیم های دیگر می دانستند که خدمه پخش با واتسون اینقدر دوستانه خواهند بود، اگر سعی می کردند او را نیز به خدمت بگیرند). یکی از جنبه‌های جذاب شروع که در آن بازیکن اساساً به ابتدایی‌ترین غرایز خود تقلیل می‌یابد این است که آن تمایلات QB ذاتی آسان‌تر از همیشه قابل تجزیه و تشخیص هستند. تیم ها می توانند این ناراحتی را تکرار کنند. واتسون و براون‌ها، برای جلوگیری از انتقاد عمیق و تاریکی که تقریباً مطمئناً این فرنچایز را محو می‌کند، به گونه‌ای که حرکت به بالتیمور را مطلوب به نظر می‌رساند، باید بسیار بهتر و سریع‌تر از آن چیزی که هر کسی انتظارش را داشت انجام شود.

این بهانه که او صرفاً پس از تعلیق کارهای خود در حال بازگشت است، فقط برای مدت طولانی باقی خواهد ماند. به همین دلیل است که نوار یکشنبه ارزش آویزان شدن را دارد. کادر مربیگری باید بفهمد که کدام جنبه از بازی ناکارآمد او ممکن است باقی بماند.

روز یکشنبه، واتسون کمی بدتر از مایکل ویک در اولین بازی کامل خود برای ایگلز پس از گذراندن 18 ماه در زندان فدرال به دلیل نقشش در یک حلقه مبارزه با سگ ها، بازی کرد. او در اولین شروع خود پس از یک سال توانبخشی از فتق دیسک، بسیار بدتر از پیتون منینگ برای برانکوها بازی کرد. مشخص نیست که آیا کسی انتظار داشت واتسون تیم سابق خود را روشن کند یا خیر، اما همچنین مشخص نیست که آیا آنها انتظار داشتند که او اینقدر خام به نظر برسد یا خیر.

مایلز گرت بعد از بازی گفت که هیچ‌کس انتظار نداشت واتسون سوپرمن باشد، هرچند نمی‌دانم که آیا در اعماق وجود او امیدوار بود که “S” قرمز را ببیند که از میان پیراهن لباس نگاه می‌کند، با شنل تا شده در جایی نزدیک و آماده پوشیدن. در یک لحظه زیرا انتظار می‌رود در نقطه‌ای از مسیر، واتسون تبدیل به سوپرمن شود. از او انتظار می رود بیشتر از سوپرمن شود.

برد یکشنبه یک نگاه اجمالی به معنای واقعی کلمه از کاری بود که هم تیمی های واتسون از نقطه نظر احساسی در بیشتر فصل انجام می دادند. در رختکن، آنها مهارت‌های رهبری او را تعریف می‌کردند و اساساً سعی می‌کردند انتقاد عمومی معتبر از امضای قرارداد او را به نوعی شواهد مبنی بر اینکه «نفرت‌ها» بدون دلیل خوبی از آنها خوششان نمی‌آید تبدیل کنند. آنها بار را با یک بازیکن محبوب در بریست زیر مرکز حمل می کردند. من مطمئن هستم که وقتی در افق بازدهی وجود دارد، این کار بسیار آسان‌تر است. زمانی که تصور می شود سوپرمن در حال بازگشت به میدان است.

یکشنبه نشان داد که چقدر ممکن است دور باشد. زمان نشان خواهد داد که چقدر همه حاضرند منتظر بمانند.

پوشش بیشتر Deshaun Watson:

• نامه ای روشن می کند که چرا NFL از تعلیق یک ساله عقب نشینی کرد و با Deshaun Watson کنار آمد
پس از تجارت واتسون، شعاع انفجاری از «احساسات و خشم»
• خطرات قرار گرفتن کلیولند در برابر بازماندگان خشونت جنسی
• آنچه شما نشنیده اید – اما باید بدانید – در مورد پرونده های Deshaun Watson
• یک ماساژدرمانگر در جلسه خود با دشان واتسون
• مشکلات با تحقیقات Deshaun Watson در NFL
• پرونده واتسون و افسانه “دقت لازم”.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.