افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

تسویه 4 میلیون و 650 هزار تومان معوقه بازنشستگان

  • کد خبر : 296997

حقوق کودک و خانواده در فروردین و اردیبهشت به بازنشستگان کشوری پرداخت نشده است. این بازنشستگان می گویند با وجود مشمول بودن و داشتن شرایط در سال جدید از این مزایای حقوقی محروم شده ایم. این در حالی است که روابط عمومی صندوق ملی اعلام کرده است که پرداخت نشدن این تسهیلات به دلیل عدم […]

حقوق کودک و خانواده در فروردین و اردیبهشت به بازنشستگان کشوری پرداخت نشده است. این بازنشستگان می گویند با وجود مشمول بودن و داشتن شرایط در سال جدید از این مزایای حقوقی محروم شده ایم.

این در حالی است که روابط عمومی صندوق ملی اعلام کرده است که پرداخت نشدن این تسهیلات به دلیل عدم اطلاع کافی است و در صورت مشمولیت مستمری بگیران، معوقات خود را با حقوق خردادماه دریافت خواهند کرد.

تعداد بازنشستگان و شاغلان صندوق بازنشستگی کشوری تقریباً 2 میلیون و 200 هزار نفر است که از این تعداد یک میلیون و 720 هزار نفر بازنشسته و حدود 400 هزار نفر شاغل یا مستمری بگیر هستند.

تاریخ پرداخت حقوق کودک و عائله مندی در فروردین و اردیبهشت ماه برای بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته اعلام شد

حقوق کودک و عائله مندی منطبق با فروردین و اردیبهشت برای مستمری بگیران کشوری واریز نشده و زمان واریز آنها اعلام شد.

بازنشستگان کشوری از پرداخت نشدن حقوق معوقه خود انتقاد کردند.

حقوق کودک و خانواده در فروردین و اردیبهشت به بازنشستگان کشوری پرداخت نشده است. این بازنشستگان می گویند با وجود مشمول بودن و داشتن شرایط در سال جدید از این مزایای حقوقی محروم شده ایم.

این در حالی است که روابط عمومی صندوق ملی اعلام کرده است که پرداخت نشدن این تسهیلات به دلیل عدم اطلاع کافی است و در صورت مشمولیت مستمری بگیران، معوقات خود را با حقوق خردادماه دریافت خواهند کرد.

تعداد بازنشستگان و شاغلان صندوق بازنشستگی کشوری حدود 2 میلیون و 200 هزار نفر است که از این تعداد یک میلیون و 720 هزار نفر بازنشسته و حدود 400 هزار نفر شاغل یا مستمری بگیر هستند./منبع: ایلنا

مقررات تساوی حقوق بازنشستگی 1403.

مقررات تساوی حقوق بازنشستگی 1403.

حق فرزندان و بستگان بازنشستگان چقدر است؟

بر اساس اخبار رسیده خانواده معلمان بازنشسته و بازنشسته واریز شده اند.

آخرین اخبار واریز حقوق فرزندان و اعضای خانواده مستمری بگیران را در ادامه مطلب بخوانید.

به اطلاع بازنشستگان محترم کشوری می رساند در اردیبهشت ماه مبلغ کمک هزینه عائله مندی و حق اولاد به شرح ذیل می باشد که اضافه بر حقوق می باشد.

1 حق خانواده و اولاد در هنگام داشتن فرزند معادل 22599720 ریال است.

یکی از مزایای شرکت نفت استفاده از سامانه سما است. با ورود به سامانه سما شرکت نفت، sama.oipf.ir بازنشستگان، مستمری بگیران و مستمری بگیران صنعت نفت می توانند از بسیاری از خدمات و تسهیلات آفلاین بهره مند شوند.

ورود به سامانه sama.oipf.ir; سامانه سما شرکت نفت به آدرس اینترنتی sama.oipf.ir سایت مستمری بگیران شرکت نفت می باشد. سیستم بازنشستگی شرکت نفت تسهیلاتی از قبیل وام بانکی، کوپن حقوقی، کوپن پزشکی و … ارائه می کند. به بازنشستگان صنعت نفت در تفکر معاصر علاوه بر سامانه sama.oipf.ir نحوه مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان نفت سما سما اویپف ایر را مورد بحث قرار داده ایم. از آنجایی که برای تحقق دولت الکترونیک و پیشرفت با فناوری جهانی، دولت ها باید تا حد امکان به فکر ارائه خدمات مورد انتظار مردم به صورت آنلاین باشند، شرکت نفت سامانه sama.oipf.ir را نیز ارائه کرده است.

فیش حقوق بازنشستگان شرکت نفت

سامانه سما نفت یکی از مهمترین پروژه هایی است که در این راستا طراحی و راه اندازی شده است. سامانه سما نفت به نام sama.oipf.ir به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به بازنشستگان، کارکنان، کارکنان صندوق و ادارات مرتبط ایجاد شده است.

گروه های مذکور از طریق این سامانه می توانند درخواست هایی مانند دریافت گواهی کسر حقوق، مشاوره حقوق و دستمزد، صدور شناسنامه و … را ثبت و پیگیری کنند. برخط. در ادامه مطلب هنگام معرفی سامانه سما نفت به شرح نحوه ورود، مشاهده فیش حقوقی 1403 مستمری بگیران نفت، اطلاعیه فوت و بازیابی رمز در این سامانه پرداخته شده است.

وارد سامانه sama.oipf.ir شوید

سامانه های اطلاعاتی یکپارچه یا به اختصار سما سامانه ای است که به صورت سامانه ای تحت نظارت واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک های پس انداز به منظور تسهیل در فرآیند ثبت نام، نظارت و دریافت خدمات به بازنشستگان عزیز فعالیت می کند. در یک جمله می توان رسالت این سامانه را ثبت و به روز رسانی خدمات دفاتر فروش صندوق به صورت آنلاین و از طریق سامانه sama.oipf.ir نامید.

لازم به ذکر است سامانه سما نفت ویژه بازنشستگان و بازماندگان شرکت نفت است و مابقی شاغلین و بازنشستگان سامانه سما مخصوص به خود را دارند.

سامانه سما نفت 1403 خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. برخی از مهمترین خدمات ارائه شده توسط این سامانه عبارتند از:

ثبت درخواست وام اضطراری برای بازنشستگان.

تغییر حساب بانکی

گواهی سلب مسئولیت

رسید پرداخت را دریافت کنید

صدور شناسنامه

کمک های مالی دریافت کنید

شرکت در میدان ایثار.

دریافت کد شغلی

تمامی این خدمات در کنار گستره وسیعی از خدمات دیگر به صورت کاملا آنلاین در سامانه سما نفت به آدرس sama.oipf.ir ارائه می شود که متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت و ورود به داشبورد شخصی خود از آن بهره مند شوند. نام کاربری و رمز عبور پیش فرض برای بازنشستگان و بازماندگان در این سامانه عبارتند از:

عنوان نام کاربری رمز عبور

بازنشستگان شماره پرسنل 123456

بازماندگان شماره ملی 123456

نحوه ورود به سامانه سما شرکت نفت sama.oipf.ir

سامانه بازنشستگان شرکت نفت یکی از سایت‌های تازه راه‌اندازی است که همواره مزایا و امتیازات بیرونی بزرگی را برای کارکنان سابق صنعت نفت کشور فراهم می‌کند. کارکنان صنعت نفت که قبل از سال 1402 فعالیت داشتند، هم اکنون می توانند با مراجعه به سامانه سما از امکانات و خدمات آفلاین صنعت نفت به آدرس اینترنتی sama.oipf.ir بهره مند شوند. صندوق بازنشستگی 1402 شرکت نفت امتیازات ویژه ای را برای بازنشستگان قائل است بنابراین باید برای ورود به سامانه سما برای بازنشستگان شرکت نفت اقداماتی انجام شود.

مرورگر خود را باز کنید و آدرس اینترنتی sama.oipf.ir یا سامانه سما نفت را در موتور جستجوی گوگل جستجو کنید.

نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت مربوطه وارد کنید * رمز عبور کلیه کارکنان شرکت نفت 123456 و نام کاربری کد ملی می باشد. در صورت تغییر نام کاربری و رمز عبور، پس از ورود به سامانه بازنشستگی شرکت نفت، نسبت به اصلاح اطلاعات کاربری خود اقدام کنید.

امکان ورود به سامانه سما شرکت نفت

همانطور که قبلا به تفصیل توضیح دادیم سامانه شرکت نفت به نشانی sama.oipf.ir تسهیلات آفلاین فوق العاده ای را برای خدمت رسانی به بازنشستگان و بازماندگان شرکت نفت در نظر گرفته است. سامانه سما به عنوان زیرمجموعه فناوری اطلاعات دارای وظایف خصوصی ثبت، ردیابی و ارائه خدمات الکترونیکی به کارکنان سابق وزارت نفت است. در زیر قصد داریم برخی از احتمالات ورود به سامانه سما شرکت نفت را بیان کنیم:

امکان ورود به سامانه سما شرکت نفت

دریافت وام بانکی

چک حقوق

بلیط کسر حقوق

رسید درمان

اعلام مرگ

نامه پوششی برای درمان پرداخت های آینده

دانشگاهی، ورزشی، علمی و…

صدور شناسنامه

ارائه نامه به بانک

مشاهده و تغییر حساب کاربری

امکان استفاده از خدمات و امکانات مورد نظر سامانه شرکت سما نفت به صورت آنلاین و با گوشی های هوشمند یا کامپیوتر وجود دارد. ناگفته نماند که قبل از راه اندازی سامانه سما به کلیه کارکنان، کارگران، بازنشستگان و بازماندگان خدمات و تسهیلات ارائه می شود. باید پیش نمایندگان شرکت نفت می رفتند.

کلیه کارکنان فعال، بازنشستگان و بازماندگان برای دریافت خدمات درمانی که شرکت نفت با این مراکز منعقد کرده است باید در سامانه سما شرکت نفت به آدرس اینترنتی sama.oipf.ir حساب کاربری ایجاد کنند.

سامانه سما جهت سهولت کار با سایت sama.oipf.ir اقدام به بارگذاری فیلم و آموزش تصویری برای بازنشستگان، کارمندان و بازماندگان شرکت نفت نموده است. نحوه دسترسی به بخش های مختلف سیستم را بیاموزید.

اطلاعیه های جدید ارائه خدمات و تسهیلات در سایت شرکت نفت و همچنین مطالب مفید، کاربردی و تخصصی از مزیت ها و امکانات ورود به سامانه سما است.

برگه پرداخت مستمری بگیران نفت سما sama oipf ir را ببینید

یکی از مزایای بزرگ سامانه سما شرکت نفت، مشاهده خطای قانونی sama.oipf.ir است. در عصر تکنولوژی و کمبود کاغذ، تردد در شهرهای بزرگ و صف های طولانی در دستگاه های خودپرداز بانک ها، یکی از خدمات سودآور برای جامعه و مستمری بگیران شرکت نفت، نمایش الکترونیکی فیش حقوقی در سامانه است.

سامانه سما مستمری بگیران صندوق نفت.

برگه پرداخت مستمری بگیران نفت سما sama oipf ir را ببینید

به همین دلیل اگر قصد دارید از این پس از طریق سامانه سما به صورت آفلاین با حقوق و دستمزد خود مشورت کنید، باید صندوق بازنشستگی نفت را در مرورگر گوگل جستجو کنید.

در مرحله بعد با نام کاربری و رمز عبور خود وارد صفحه اصلی شوید تا وارد سیستم شوید.

به قسمت پیشخوان رفته و بر روی فیش حقوقی کلیک کنید.

برای نمایش رسید پرداخت، سال و ماه جاری را در تقویم انتخاب کنید. در صورت نیاز می توانید عکس الکترونیکی رسید را دانلود کنید.

*نام کاربری بازنشسته یک شماره شخصی و نام کاربری بازمانده یک شماره ملی است.

بازیابی رمز سیستم شرکت نفت سما

هرکسی می تواند رمز سامانه سما را فراموش کند. اما به دلیل تکرار این اتفاق در موارد مختلف و متفاوت، اکثر سیستم ها گزینه بازیابی رمز عبور یا فراموشی رمز عبور را به عنوان ابزاری مهم به سایت اضافه می کنند.

کاربران باید بلافاصله پس از ورود به سایت رمز عبور خود را بازیابی کنند. با وارد کردن شماره موبایل و نام کاربری رمز عبور موقت به شماره موبایل ذخیره شده ارسال می شود. در زیر به صورت تصویری بازیابی رمز عبور از سامانه سما شرکت نفت را شرح خواهیم داد:

مرورگر خود را باز کنید و آدرس اینترنتی sama.oipf.ir یا سامانه سما نفت را در موتور جستجوی گوگل جستجو کنید. وارد صفحه اصلی شوید و روی گزینه بازیابی رمز عبور کلیک کنید.

عبارت یا کد تصویر را در جای مناسب وارد کنید تا به مرحله بعد بروید.

در این قسمت باید نام کاربری خود را وارد کنید. برای دریافت کد تایید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. پس از دریافت کد تایید یا رمز موقت آن را در سامانه سما شرکت نفت وارد کنید تا به صفحه اصلی هدایت شوید.

بازنشستگان به http//sama.oipf.ir مراجعه کنند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=296997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.