افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

طاهری: سرلک در حال حاضر تا اول شهریور مجوز حضور در پرسپولیس را دارد

  • کد خبر : 29673

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره جزئیات ثبت قرارداد میلاد سرلک با پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد. فرشید طاهری در گفتگو با آنا درباره آخرین وضعیت میلاد سرلک برای ثبت قرارداد جدید با باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: آخرین مدرکی که میلاد سرلک برای مجوز فعالیت ورزشی به سازمان لیگ سازمان جذب کرده است تا […]

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره جزئیات ثبت قرارداد میلاد سرلک با پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

فرشید طاهری در گفتگو با آنا درباره آخرین وضعیت میلاد سرلک برای ثبت قرارداد جدید با باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: آخرین مدرکی که میلاد سرلک برای مجوز فعالیت ورزشی به سازمان لیگ سازمان جذب کرده است تا شهریور ماه اعتبار دارد. 1402 . باشگاه پرسپولیس می تواند قرارداد سرلاک را ثبت کند اما مجوز بازی این بازیکن تا اول شهریور صادر می شود و پس از آن دیگر نمی تواند در پرسپولیس بازی کند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ادامه داد: در صورت عدم صدور سند جدید از سوی سازمان جذب، سرلک می تواند از 21 مردادماه که بازی های لیگ برتر آغاز می شود تا 10 شهریور بازی کند. پس از آن سرلک مجوز بازی ندارد اما در صورت ارائه مدرک جدید به سازمان لیگ، سرلاک تا زمانی که اعتبار داشته باشد می تواند برای پرسپولیس بازی کند.

وی در پاسخ به اینکه در صورت عدم ارائه سند جدید از سوی سازمان جذب، میلاد سرلک باید باشگاه نظامی مانند محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی که از استقلال جدا شده و به ملوان بندر انزلی رفتند، ارائه کند، اظهار داشت: سرلک دو گزینه دارد. او یا به پادگان گزارش می دهد یا به یک باشگاه نظامی می پیوندد. هر باشگاه نظامی که زیرمجموعه ستاد کل نیروهای مسلح باشد. باشگاه هایی مانند ملوان بندر انزلی، فجرسپاسی شیراز، نیرو زهدی یا آقاب تهران و … در صورت عدم اعطای مجوز جدید از سوی سازمان نظام وظیفه به سازمان لیگ می توانند مقصد بعدی سرلک باشند.

وی در خصوص اینکه اگر این بازیکن را به تیم ملی دعوت کنند چه اتفاقی می افتد، گفت: نمی دانم دعوتش می کنند یا نه. بخش گزینش آن را می داند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)