افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

بهترین ضدآفتاب ضد تعریق / اینها مثل کرم پودر من هستند، شما می توانید به راحتی برای یک و دو پرداخت کنید

  • کد خبر : 296190
بهترین ضدآفتاب ضد تعریق / اینها مثل کرم پودر من هستند، شما می توانید به راحتی برای یک و دو پرداخت کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: 1 به شایانانیوز- معیارها و معیارهای زیبایی در هر دوره برای خودشان متفاوت است و شاید حتی خصوصیتی که زمانی زیبا به حساب می آمد در یک دوره منسوخ شود و به عنوان مثال در گذشته نازک و خطی تلقی نمی شد. ابرو زیبا بودند در حالی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

1

به

شایانانیوز- معیارها و معیارهای زیبایی در هر دوره برای خودشان متفاوت است و شاید حتی خصوصیتی که زمانی زیبا به حساب می آمد در یک دوره منسوخ شود و به عنوان مثال در گذشته نازک و خطی تلقی نمی شد. ابرو زیبا بودند در حالی که امروزه اینطور نیست و ابروهای پرپشت و پهن مد شده اند و به همین دلیل بسیاری از افراد برای رسیدن به این معیار زیبایی به دنبال راه هایی برای پرپشت تر نشان دادن ابروهای خود هستند، اما مشکل اینجاست. در ضمن بعضی از زیبایی ها برای زندگی هستند!

یعنی همیشه در هر زمانی از زندگی بعضی چیزها معیار زیبایی هستند مثل پوست صاف و موهای سالم و بدون موخوره که می توانند ارثی باشند یا خودت با تلاش خودت به آنها برسید یعنی داشتن یک پوست صاف ابریشمی حتی می توانید یک روال پوستی ارزان داشته باشید که به آن پایبند باشید و از آن پیروی کنید، به عنوان مثال استفاده از کرم ضد آفتاب می تواند یک روال پوستی باشد که فرقی نمی کند آرایش کنید یا نه، دیر کرده اید یا نه. در هر صورت باید قبل از خروج از خانه این کار را انجام دهید. شما باید آن را استفاده کنید، به خصوص در این زمان از سال که آفتاب بسیار قوی است و می تواند به پوست شما آسیب برساند. به همین دلیل است که در این مقاله می خواهیم این کار را انجام دهیم. تعدادی از بهترین ضدآفتاب های ضد تعریق را که از تعریق پوست صورت شما جلوگیری می کنند را معرفی کنید، پس در آینده با ما همراه باشید.

ضد آفتاب هیدرودرم 2 در 1 SPF50 بدون چربی و ضد تعریق

ضد آفتاب پودری هیدرودرم دو در یک با SPF 50 برای پوست های چرب و خشک بسیار مناسب است. این محصول علاوه بر محافظت از پوست شما در برابر اشعه های خورشید، ضد تعریق نیز می باشد و فرمولاسیون بدون چربی این محصول باعث نرمی و لطافت پوست خشک شما می شود و پس از استفاده از کرم، احساس سنگینی روی پوست شما ایجاد نمی کند. .

همانطور که گفتیم این کرم دارای SPF 50 است، بنابراین قدرت محافظتی بالایی دارد و از پوست شما در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند و به دلیل داشتن ترکیبات مرطوب کننده، پوست شما را به خوبی تغذیه می کند و از تعریق آن جلوگیری می کند. پوست در طول روز خشک نمی شود و احساس شادابی و طراوت می کنید.

بهترین ضد آفتاب ضد تعریق.

ضد آفتاب ضد تعریق بدون چربی MQ

بیایید به سراغ یک ضد آفتاب بی نظیر دیگر برویم که فاقد چربی و ضد تعریق است و محصولی عالی برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید به حساب می آید. اثرات مضری مانند UVA و UVB دارد.

افرادی که پوستشان در گرما عرق می کند می توانند با زدن این کرم میزان تعریق را کنترل کرده و از افزایش آن جلوگیری کنند.

با کمک فرمولاسیون قوی و مغذی این کرم می توانید پوست خود را نرم و لطیف کنید و یکی از مزایای آن این است که در انواع بی رنگ و رنگی موجود است و آن را برای خانم ها و آقایان مناسب می کند. و خانم ها می توانند از نمونه های رنگی خود به عنوان کرم پودر استفاده کنند.

بهترین ضد آفتاب ضد تعریق.

ضد آفتاب درمالیفت SPF50 مناسب برای پوست های چرب

یکی دیگر از کرم های ضد تعریق یا ضدآفتاب که در بین خانم های ایرانی طرفدار دارد، کرم درمالیفت SPF50 است که یکی از دلایل آن قیمت مقرون به صرفه نسبت به کیفیت عالی آن است. این کرم برای پوست های چرب بسیار مناسب است و از آنجایی که بدون چربی است، اگر آن را بمالید پوست شما براق نمی شود و مات می ماند. علاوه بر این، ماندگاری این کرم بسیار بالاست و می توانید برای محافظت طولانی مدت از پوست در برابر آفتاب به آن اعتماد کنید، البته می دانید که ضد آفتاب شما باید چندین بار در طول روز تجدید شود.

بهترین ضد آفتاب ضد تعریق.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=296190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.