افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

موشک های حزب الله به سمت تل آویو می روند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 29616
موشک های حزب الله به سمت تل آویو می روند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «نیر بن آرتسی» خاخام صهیونیست از مقامات رژیم صهیونیستی خواست تظاهرات در سرزمین های اشغالی را متوقف کرده و بر امنیت این رژیم در برابر حمله احتمالی تمرکز کنند. . . حزب الله لبنان وی تاکید کرد که حزب الله لبنان در حال بررسی ضعف ارتش […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «نیر بن آرتسی» خاخام صهیونیست از مقامات رژیم صهیونیستی خواست تظاهرات در سرزمین های اشغالی را متوقف کرده و بر امنیت این رژیم در برابر حمله احتمالی تمرکز کنند. . . حزب الله لبنان

وی تاکید کرد که حزب الله لبنان در حال بررسی ضعف ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله از منطقه نهاریه به ایلات است.

آرتسی افزود: تظاهرات را متوقف کنید و به امنیت ما توجه کنید. کابینه باید تمام وقت خود را صرف تامین امنیت و بررسی تمام روستاها برای وجود سلاح های مخفی کند.

وی اذعان داشت: حزب الله لبنان هزاران موشک به سمت تل آویو و اطراف آن هدف قرار داده است. حزب الله، حماس، جهاد، جنین، الخلیل، نابلس و ایران همه منتظر فشار دادن یک دکمه هستند.

این خاخام صهیونیست گفت: حزب الله منتظر و در حال بررسی وضعیت اسرائیل است. آنها منتظر لحظه مناسب هستند. در این میان کابینه اسرائیل متعجب و سردرگم شده است. آنها حمله خود را از نهاریا به ایلات و تل آویو شهر به شهر آغاز می کنند.

روز گذشته در هفدهمین سالگرد جنگ 33 روزه حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی، مقاومت لبنان به اشغالگران هشدار داد.

حزب الله لبنان با انتشار کلیپی از آمادگی رزمندگان مقاومت برای نبرد جدید با رژیم صهیونیستی خبر داد و تمامی زیرساخت ها و تاسیسات حساس این رژیم را هدف قرار داد.

در پیام حزب الله آمده است: مقاومت اسلامی در حال و هوای سالگرد پیروزی الهی در تیرماه 1385، در صحنه هایی از اوج مقاومت، اراده، تدارک و برنامه ریزی با رمز «لا غالب لکم»، تصاویری از مراحل حمله به یک تو. می توان پایگاه صهیونیستی، کنترل کامل مجاهدین بر آن و برافراشتن پرچم حزب الله بر دیوارهای آن را مشاهده کرد، عملیاتی که با انهدام این پایگاه صهیونیستی و تبدیل آن به آوار بر سر متجاوزان و انهدام آن شبیه سازی شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.