افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بزیک: پرسپولیس با یک مهاجم خارجی تکمیل می شود

  • کد خبر : 29603

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم یحیی گل محمدی با حضور یک مهاجم خارجی تکمیل می شود. ادموند بزیک در گفت و گو با برنا درباره حضورش در ورزشگاه کارگری در حاشیه دیدار دوستانه تیم های نساجی مازندران و شمس آذر قزوین اظهار داشت: برای دیدار دوستان و یادآوری دوران حضور در پرسپولیس و تمرینات به ورزشگاه […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم یحیی گل محمدی با حضور یک مهاجم خارجی تکمیل می شود.

ادموند بزیک در گفت و گو با برنا درباره حضورش در ورزشگاه کارگری در حاشیه دیدار دوستانه تیم های نساجی مازندران و شمس آذر قزوین اظهار داشت: برای دیدار دوستان و یادآوری دوران حضور در پرسپولیس و تمرینات به ورزشگاه کارگری آمدم. در این جامعه، و من خاطرات روشن بسیاری دارم.

وی درباره فعالیت فعلی خود در فوتبال تاکید کرد: تا دو فصل پیش در تیم های پایه تمرین می کردم اما در نهایت تصمیم گرفتم فعلا در پایه کار کنم و اگر فرصتی پیش آمد در بزرگسالان تمرین کنم.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به لیگ برتر در فصل قبل، تصریح کرد: فوتبال ایران در فصل قبل زیر سایه جام جهانی بود و لیگ اخیر را می توان به دو دوره قبل و بعد از جام جهانی تقسیم کرد. قبل از جام جهانی بازیکنان انگیزه زیادی برای حضور در تیم ملی داشتند. این در حالی بود که بعد از جام جهانی فشار از روی تیم ها و بازیکنان برداشته شد و فکر می کنم در چند ماه اخیر شاهد افزایش کیفیت فوتبالی تیم ها بودیم و در نهایت پرسپولیس حتی قهرمان شد. اگرچه از ابتدای فصل مشخص بود که این تیم از نظر مشخصات فنی برتر است اما شانس زیادی برای قهرمانی دارد. پرسپولیس در طول فصل کمترین اشتباه را داشت و توانست با شایستگی قهرمان شود.

بزیک در خصوص گلزنی بد فوتبال ایران در سال های اخیر گفت: در یکی دو فصل گذشته اکثر بازی ها کمتر گل خورده اند که نشان می دهد مهاجمان ما در گلزنی موفق نبوده اند و هافبک های ما عملکرد خوبی نداشته اند. روز در گلزنی هم فوتبال ما در سال های اخیر بسیار تدافعی شده و این جذابیت آن را کاهش داده است.

وی با تاکید بر نیاز این تیم به مهاجم در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر مهاجم داخلی در بازار نقل و انتقالات برای پیوستن به پرسپولیس وجود ندارد، پرسپولیس باید به دنبال مهاجمی برای تقویت خط حمله خود باشد و در خارج از کشور باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. “. بنابراین می توانید تیم خود را برای حضور موفق در فصل آینده تکمیل کنید.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)