افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

زیبایی واقعی بازیگر نقش نجواگر سریال شهباز از سریال خارج شد! + عکس های زیبا و بیوگرافی مهدخت مولایی.

  • کد خبر : 295989
زیبایی واقعی بازیگر نقش نجواگر سریال شهباز از سریال خارج شد!  + عکس های زیبا و بیوگرافی مهدخت مولایی.

زندگینامه مهدکودک مولایی : مهدخت مولایی بازیگر سینمای ایران متولد 10 فروردین 1370 در تهران است. مهدخت مولایی فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس با چهره های سرشناس همکاری کرد و اکنون در تلویزیون و سینما حضور دارد. تجربه حرفه ای اولین حضور مهدخت مولایی در یک فیلم بلند، نقش کوتاهی در […]

زندگینامه مهدکودک مولایی : مهدخت مولایی بازیگر سینمای ایران متولد 10 فروردین 1370 در تهران است. مهدخت مولایی فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس با چهره های سرشناس همکاری کرد و اکنون در تلویزیون و سینما حضور دارد. تجربه حرفه ای اولین حضور مهدخت مولایی در یک فیلم بلند، نقش کوتاهی در فیلم دختر به کارگردانی رضا میرکریمی در سال 1393 می باشد.در ادامه این مطلب با بیوگرافی مهدخت مولایی و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

بیوگرافی مهدخت مولایی

مهدخت مولایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 10 اردیبهشت 1370 اهل تهران است. او که یک هنرپیشه بود، کار خود را از تئاتر آغاز کرد و اکنون به ایفای نقش در سریال های تلویزیونی اختصاص دارد.

شروع به بازیگری کن

مهدیخت مولایی بازیگری را به صورت جدی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد تا اینکه کم کم وارد عرصه سرگرمی شد و اکنون تجربه بازی در 20 فیلم کوتاه را دارد. خانم مولایی برای اولین بار تجربه جدی خود را در سینما با بازی کوتاه در فیلم دختر به کارگردانی رضا میرکریمی در سال 1393 به دست آورد.

او در این فیلم در کنار بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند، شاهرخ فورتونیان، قربان نجفی، یاسمن معاوی، ابتثام بغلانی به ایفای نقش پرداخت. مهدخت مولایی در سال 1374 در سن 25 سالگی در فیلم «آعادت نیکیمنم» ساخته ابراهیم ابراهیمیان به شهرت رسید. اما همان سال با فیلم «ولایها» بیشتر دیده شد.

در این فیلم بازیگران مشهوری چون طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار و آناهیتا افشار حضور داشتند. این بازیگر جوان در سن 28 سالگی توانست در اولین سریال تلویزیونی خود نقشی برجسته ایفا کند. مهدخت مولایی در سریال ترور کشموس نقش فرزانه را بازی کرد. این سلسله پلیس امنیت مربوط به پرونده های مبارزه با مواد مخدر بود.

مهدکودک مولایی

سایر علاقمندیها

مهدخت مولایی علاوه بر بازیگری به عکاسی نیز علاقه مند است و توانسته در نگارش چندین فیلمنامه نیز مشارکت داشته باشد.

مهدکودک مولایی

ازدواج و همسر

مهدخت مولایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

مهدکودک مولایی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.