افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

لزوم تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام کردستان

  • کد خبر : 29592
لزوم تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام کردستان

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان برنامه ریزی و مدیریت کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی در دیدار با سرپرست، معاونین و مدیران سازمان برنامه ریزی و مدیریت کردستان با اشاره به لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام و پروژه های در حال توسعه وی در استان گفت: با توجه […]

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان برنامه ریزی و مدیریت کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی در دیدار با سرپرست، معاونین و مدیران سازمان برنامه ریزی و مدیریت کردستان با اشاره به لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام و پروژه های در حال توسعه وی در استان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان باید در اولویت قرار گیرد.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به نقش و جایگاه کلیدی این سازمان در توسعه و اجرای برنامه های آتی استان، با تاکید بر پیگیری دقیق و شفاف، خواستار توجه ویژه به فعالیت های عمرانی، خدماتی و عمرانی شد. . ، و غیره. به ایالت تمام شهرستان های استان.

حجت الاسلام پورذهبی برگزاری کمیته های برنامه ریزی شهری با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی را اقدامی شایسته در جهت توزیع اعتبارات شهرستان دانست و گفت: خوشبختانه با جدیت همانطور که از رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی مطلع شدیم. سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان امیدواریم شاهد تحول جدیدی در ساختار مدیریتی باشیم.» و برنامه ریزی استان

نماینده ولی فقیه در اقلیم کردستان بازدید میدانی از پروژه های عمرانی استان و همچنین بررسی وضعیت شهرستان ها از ابعاد مختلف را گامی موثر در جهت تحقق اهداف و برنامه های دولت و معظم له برشمرد. . نظام جمهوری اسلامی ایران در استان فرهنگی کردستان افزود: لازم است سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بر تمامی امور و فعالیت های دستگاه های اجرایی از بعد نظارتی نظارت جدی داشته باشد.

وی در پایان سخنان خود یکی از مشکلات استان را تعداد بالای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان برشمرد و افزود: بیش از 70 هزار نفر در استان تحت پوشش اداره کل بهزیستی و 168 هزار نفر هستند. مردم نیز تحت پوشش اداره کل کمیته امداد هستند. امام خمینی (ره) ولایتمدار است و این وضعیت حکایت از محرومیت استان از جنبه های مختلف دارد.

اکبر محمدی رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان کردستان نیز اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 470 پروژه اولویت دار نیمه تمام با پیشرفت 30 تا 70 درصدی در استان وجود دارد.

محمدی افزود: خوشبختانه امسال 46 درصد افزایش اعتبارات استان را نسبت به سال گذشته شاهد بوده ایم که حاصل تلاش استاندار مردمی و مردمی و نمایندگان استان در شورای اسلامی و شورای اسلامی است. کمک سازمان برنامه و بودجه کشور».

رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان کردستان با اشاره به سیاست ها و اولویت های سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان کردستان در سال جاری، گفت: امسال این سازمان در راستای سیاست های نماینده عالی دولت در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان است. استان و با تاکید بر اولویت بندی پروژه ها پروژه های نیمه تمام استان در تلاش است تا به تکمیل پروژه های مهم و تاثیرگذار در حوزه عمرانی استان و همچنین پروژه های با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 مورد توجه جدی شود. %

وی با تاکید بر لزوم همکاری و هم افزایی تمامی نمایندگان مردم در شورای اسلامی برای تحقق اهداف و برنامه های سازمان برنامه ریزی در استان گفت: در حال حاضر بیش از 470 پروژه نیمه تمام با 30 به 70 درصد وجود دارد. پیشرفت اجرای این تعداد پروژه به حدود 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

محمدی افزود: برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام باید در اولویت کاری مسئولان باشد و در زمان شروع پروژه جدید بار مالی مضاعف بر دوش دولت تحمیل نکنیم و در صورت نیاز تعریف پروژه جدید انجام شود. حداقل 20 درصد اعتبار مورد نیاز پروژه در سال اول، ضمناً سایر شرایط ماده 23 قانون الحاق نیز باید رعایت شود.

رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان کردستان با اشاره به تعیین سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: برنامه ریزی در راستای تحقق شعار سال تکلیف و ضرورت ضروری است و باید با تمام توان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

محمدی با اشاره به اهمیت اعتبارات عمرانی در استان کردستان گفت: اعتبارات عمرانی می تواند به اهرمی برای جذب سایر اعتبارات تبدیل شود و مدیریت صحیح اعتبارات عمرانی می تواند برای بهره مندی حوزه های تولیدی و اقتصادی بسیار موثر باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.