افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

محرم شروع شد نمیخوای به استایلش فکر کنی؟ معرفی چند عزاداری مدرن و جذاب

  • کد خبر : 29568
محرم شروع شد نمیخوای به استایلش فکر کنی؟  معرفی چند عزاداری مدرن و جذاب

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با شروع ماه محرم و ایام سوگواری یکی از ما شاهد سناریوهای جدید صنعت مد خواهیم بود. بله، سبک محرم یکی از سبک های جدید و رایج در کشورهای مسلمان یا ایران است که در ایام عزاداری پوشیده می شود. البته لازم نیست گیج شوید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با شروع ماه محرم و ایام سوگواری یکی از ما شاهد سناریوهای جدید صنعت مد خواهیم بود. بله، سبک محرم یکی از سبک های جدید و رایج در کشورهای مسلمان یا ایران است که در ایام عزاداری پوشیده می شود. البته لازم نیست گیج شوید و انتخاب را سخت کنید، زیرا این سبک همان سبک تاریکی است که می شناسید، فقط در برخی قوانین و چارچوب ها با یکدیگر متفاوت هستند. خوب برای شروع یک استایل جذاب و شیک محرم قبل از هر چیز خوب است که بدانید چگونه لباس اصلی استایل خود یعنی مانتو را انتخاب کنید، مانتو محرم باید ویژگی های زیادی داشته باشد که در ادامه به طور مفصل به آن اشاره می کنیم. . اما برای شروع خوب است، باید بدانید که خز این روزها باید سیاه باشد. پس شنل مشکی می تواند گزینه مناسبی برای ایام محرم و ایزدرا باشد البته اگر بدانید چگونه و با چه عناصری می توانید آن را ترکیب کنید. به عنوان مثال، در استایل های معمولی، شال قرمز یک مکمل عالی و جذاب برای کت مشکی یا سفید است، در حالی که در این استایل اصلا اینطور نخواهد بود، بنابراین خوب است بدانید چه کاری باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید. . اول سبک

به عنوان مثال رنگ قرمز در این سبک رنگ ممنوع است در حالی که سبز می تواند یکی از رنگ های مناسب و جذاب برای این سبک باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل مانتوهای محرم آشنا شوید.

عبای محرم

سبک تاریک چیست؟ ابتدا سبک را بشناسید.

در دنیای مد و مد سبک های زیادی وجود دارند که به طور کلی می توان گفت مشکی را رنگی کافی و مناسب برای کل استایل خود می دانند که جالب است بدانید همه این استایل ها ظاهری تیره برایشان دارند. یکی از اصلی ترین سبک های تاریک و مرموز در دنیای مد، سبک تیره بعد از سبک گوتیک است. استایل تیره همانطور که از نامش پیداست، یک سبک لباس است که در آن از لباس ها و اکسسوری های مشکی استفاده می شود. رنگ مشکی مظهر قدرت و جذابیت است و هنگام پوشیدن لباس مشکی بسیار شیک و جذاب به نظر خواهید رسید. پس یکی از ترفندهای استایل محرم، انتخاب تک رنگ مشکی است.

عبای محرم

عبای محرم

شنل مشکی و شال عربی سبز، از رنگ های مجاز استفاده کنید

یکی از رنگ های مجاز برای استایل محرم، رنگ سبز است، بنابراین اگر استایل مشکی تک رنگ را دوست ندارید، می توانید شنل مشکی خود را با رنگ سبز ترکیب کنید تا استایلی جذاب و مناسب برای ایام عزا داشته باشید. البته فراموش نکنید که رنگ قرمز این روزها یکی از رنگ های غیرقانونی است، پس تا می توانید از انتخاب این رنگ خودداری کنید وگرنه ظاهر خوبی ندارید. مثلا شلوار سبز تیره یا سبز زیتونی گزینه ای مناسب برای استایل محرم است و در کنار آن یک شال عربی مشکی و سبز می تواند به راحتی و زیبایی ظاهر شما را کامل کند و ظاهری مدرن و جذاب به شما بدهد. یادتان هست که شال عربی یکی از ترندهای جذاب تابستان امسال است و جالب اینکه محرم هم در این ایام است و می توانید این ترند مناسب را به استایل خود بپوشید؟

عبای محرم

مشکی تک رنگ را فراموش نکنید

اگر به دنبال یک استایل سریع و آسان هستید و نمی‌خواهید روزها درگیر چیدمان لباس‌هایتان باشید، بهتر است از لباس‌های سر تا پا استفاده کنید تا شبیه یک عزادار باکلاس و در عین حال معمولی به نظر برسید. البته در این استایل تک رنگ مانند دیگر استایل ها می توانید از سایه های دیگری نیز استفاده کنید، برای مثال خاکستری روشن و تیره و طوسی می توانند مکمل جذابی برای استایل محرم شما باشند. اکسسوری ها را فراموش نکنید، برای جذاب شدن استایل های تک رنگ و کاهش یکنواختی آن ها، همیشه بهتر است از اکسسوری های جذاب و پر زرق و برق استفاده کنید.

عبای محرم

عبای محرم

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.