افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

تفاوت ویژه پزشکان با پنج کاندیدای انتخاباتی دیگر از زبان عباس عبدی

  • کد خبر : 295649
تفاوت ویژه پزشکان با پنج کاندیدای انتخاباتی دیگر از زبان عباس عبدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس عبدی روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره واکنش ها به موضوعات مطرح شده از سوی پزشکان در گفت و گوی ویژه گفت: آقای دکتر مدشکیان متخصص اقتصاد نیستند. اما تفاوت او با سایر کاندیداها این است که کم تجربه خود را در این زمینه صادقانه بیان می کند. رفتار […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس عبدی روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره واکنش ها به موضوعات مطرح شده از سوی پزشکان در گفت و گوی ویژه گفت: آقای دکتر مدشکیان متخصص اقتصاد نیستند. اما تفاوت او با سایر کاندیداها این است که کم تجربه خود را در این زمینه صادقانه بیان می کند. رفتار صحیح هم همین است. سایر کاندیداها که در حوزه اقتصاد تخصص ندارند، نه تنها در این امور دخالت می کنند، بلکه نظر کارشناسان را نادیده می گیرند و وضعیت کشور را به این نقطه رسانده اند. بنابراین پزشکان بارها تاکید کرده اند که باید به متخصصان مراجعه کرد. کی گفته کار رئیس جمهور ارائه برنامه اقتصادی است؟ رئیس جمهور وظیفه بزرگتری دارد و آن بسیج بهترین نیروهای متخصص بر اساس ارزش های مورد قبول مردم است. مثلاً در حوزه اقتصاد، کارشناسانی که توانایی ایجاد تحول و افزایش تولید را دارند.

به روایت هممهن، وی ادامه داد: پیش از این شخصا به آقای مزیکیان گفتم که شما در حوزه پزشکی متخصص و متخصص هستید، اما اگر رئیس جمهور شوید حق ندارید در حوزه سلامت و بهداشت اظهار نظر کنید. رفتار.” چون منصب رئیس جمهور جایگاه کارشناسی نیست.

این فساد روانی یا تشویق برخی از اطرافیان شماست که افراد ناآشنا به حوزه اقتصاد را مجبور به دادن وعده های اقتصادی می کنند. وعده هایی مانند نصف شدن و تک رقمی شدن تورم، ایجاد تعداد مشخصی شغل یا ساخت مسکن. وعده هایی که با این شرایط محقق نمی شود. این روش خودفریبی است. مصاحبه آقای مدزیکیان را باید از این منظر دید.

عبدی با اشاره به موضوع اجرای برنامه هفتم که در این گفتگو مطرح شد، گفت: باید نکاتی در مورد خود برنامه پنج ساله مطرح شود. وقتی به گفته منابع رسمی 30 درصد اجرا شده است یعنی اصرار بر عدم اجرای آن داشته اند. در حالی که یک برنامه باید بدون انجام کار خاصی 50% کامل باشد. وقتی وضعیت اجرای برنامه اینطور است، هیچکس بر اجرای آن نظارت ندارد و مسئولیتی هم ندارد، سوال این نیست که آیا برنامه را اجرا می کند یا نه! ما در یک وضعیت پیش از فیلمنامه هستیم.

۲۷۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.