افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اسمار ویرا رسما از پرسپولیس خداحافظی کرد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 295587
اسمار ویرا رسما از پرسپولیس خداحافظی کرد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر ، سرمربی برزیلی سرخپوشان وی با پیامی احساسی خطاب به باشگاه و هواداران خداحافظی خود را با شیرهای سرخ و قهرمان فوتبال ایران اعلام کرد. در این پیام مشخص شده است؛ «بازیکنان، مدیران، کادرفنی و هواداران عزیز پرسپولیس، وقتی در تابستان 2022 وارد پرسپولیس شدم، نمی‌دانستم حضور در کنار شما چقدر […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، سرمربی برزیلی سرخپوشان وی با پیامی احساسی خطاب به باشگاه و هواداران خداحافظی خود را با شیرهای سرخ و قهرمان فوتبال ایران اعلام کرد.

در این پیام مشخص شده است؛ «بازیکنان، مدیران، کادرفنی و هواداران عزیز پرسپولیس، وقتی در تابستان 2022 وارد پرسپولیس شدم، نمی‌دانستم حضور در کنار شما چقدر برایم خوشحال کننده است.
احساسات تجربه شده در این دو سال را نمی توان با احساسات تجربه شده در دوران حرفه ای گذشته من مقایسه کرد. دوستی های زیادی ایجاد شد. من با فرهنگ غنی ایران آشنا شدم و خوشبختانه چهار دستاورد شگفت انگیز را تجربه کردم که باعث خوشحالی کل ارتش سرخ پرسپولیس شد.
در این نیم فصل اخیر به عنوان سرمربی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم که برای من از ابتدای کارم در اوج دوران حرفه ای ام بهترین بوده است. عنوانی که نه تنها با تلاش میدانی، بلکه با اتحاد و تعهد یک ملت به دست آمد.

دو سال دوری از دوستان و به خصوص خانواده چیزی نیست که کسی بتواند به راحتی بیان کند. دو سال زمان بی بازگشتی است. تنها چیزی که می دانم این است که شب های زیادی را با نگرانی در مورد همسر و دخترم گذراندم. خواه بعد از کار یا مدرسه سالم به خانه برسند. می دانم که فداکاری های ما به طور حرفه ای نتیجه داد، اما زخم های عمیقی مانند دوری و اشتیاق بر جای گذاشتند.
در حال حاضر تصمیم من این است که به خانواده ام نزدیک باشم.

پرسپولیس عزیز، این خداحافظی نیست، فقط یکی، به زودی. می توان بین شماست امیدوارم در آینده به هم برگردیم. با تمام عشق، احترام و آرزوی موفقیت روزافزون برای تمام خانواده بزرگ باشگاه پرسپولیس.

بنابراین سلام با سرخپوشان او را اضافه کن او اجازه نخواهد داد این باشگاه گزینه های دیگر را انتخاب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.