افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

هواشناسی 26 جولای 1402/ باران، باد و گرد و غبار

  • کد خبر : 29556
هواشناسی 26 جولای 1402/ باران، باد و گرد و غبار

آفتاب نیوز: صادق ضیائیان در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز (5 تیرماه) در استان های گیلان، مازندران، اردبیل، نیمه شمالی استان های آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی گاهی بارش های سیل آسا رخ می دهد. همراه با رعد و برق و وزش باد موقت شدید و رگبار […]

آفتاب نیوز:

صادق ضیائیان در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز (5 تیرماه) در استان های گیلان، مازندران، اردبیل، نیمه شمالی استان های آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی گاهی بارش های سیل آسا رخ می دهد. همراه با رعد و برق و وزش باد موقت شدید و رگبار پراکنده در استان های گلستان و خراسان شمالی. شدت بارندگی در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان است.

وی افزود: روز سه شنبه (7 تیرماه) بارندگی در سواحل دریای خزر، اردبیل ادامه دارد و در شمال خراسان و گلستان پراکنده می شود.

به گفته رئیس مرکز ملی مدیریت و پیش بینی بحران خطرات جوی، روز چهارشنبه (7 تیرماه) در سواحل دریای خزر و شمال غرب آذربایجان و روز پنجشنبه (9 تیر) در ارتفاعات، در نیروگاه های البرز بارش پراکنده پیش بینی می شود. .

ادامه: جمعه (9 تیر) در اردبیل و گیلان ابری همراه با بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران تهدیدات هواشناسی ادامه داد: طی پنج روز آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور و همچنین در دو روز آینده در دامنه جنوبی حاکم می شود. از البرز و مناطقی از مرکز کشور نیز تا ساعاتی دیگر وزش باد شدید و در برخی مناطق گرد و خاک خواهد بود.

ضیائیان در ادامه گفت: دریای خزر طی دو روز آینده و شرق دریای عمان تا پنج روز آینده مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران آب و هوا درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده نیز اظهار داشت: آسمان تهران فردا (7 تیرماه) صاف تا نیمه ابری و گاهی اوقات مه آلود با حداقل مه آلود خواهد بود. 24 و حداکثر 35 درجه سانتیگراد و چهارشنبه (7 تیرماه) صاف، وزش باد در چند ساعت و نیمه ابری با حداقل دمای 26 و حداکثر 35 درجه سانتیگراد.

ضیائیان در پایان گفت: امروز و فردا (26 و 7 تیرماه) اهواز با دمای 49 درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای 12 و 10 درجه سانتیگراد خنکترین است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.