افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

عربشاهی: اظهارات ضد و نقیض قلانوی به آینده او لطمه می زند/ قدم های گل محمدی پرسپولیس را قهرمان کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 295554
عربشاهی: اظهارات ضد و نقیض قلانوی به آینده او لطمه می زند/ قدم های گل محمدی پرسپولیس را قهرمان کرد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: قلعه نویی با برخی اظهارنظرها و اظهارات ضد و نقیض کار خود را سخت و جایگاه خود را متزلزل می کند و باید هر چه زودتر جوان شد. ضیا عربشاهی در گفت وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال ایران مقابل ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: […]

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: قلعه نویی با برخی اظهارنظرها و اظهارات ضد و نقیض کار خود را سخت و جایگاه خود را متزلزل می کند و باید هر چه زودتر جوان شد.

ضیا عربشاهی در گفت وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال ایران مقابل ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: ازبکستان تیم خوبی بود و به راحتی مقابل شاگردان قلانوی بازی کرد و فوتبال ایران را خوب شناخت، انتخابی ملی. در مجموع خوب بازی کردیم، اما خستگی بازیکنان در نیمه دوم مشهود بود.

امیدوارم احساس غرور روی بازیکنان و کادر فنی تاثیری نداشته باشد.

وی ادامه داد: به نظر من تیم ایران تقریبا خسته بود، این نشان می دهد که بازیکنان به خوبی ریکاوری نکرده اند و این باعث می شود خوب بازی نکنیم و 2 امتیاز را در ورزشگاه خانگی به راحتی از دست بدهیم. این نکات تا الان مهم نبودند اما در مراحل بعدی قطعا هر امتیاز مهم خواهد بود. احساس می کنم بازیکنان و کادر فنی مغرور شده اند و فکر می کنند به هر حال به جام جهانی صعود می کنند. قلانوی باید بداند که هرگونه ناکامی پس از سه حضور متوالی در جام جهانی می تواند خشم هواداران را برانگیزد.

صحبت های ضد و نقیض قلعه نویی به آینده آن لطمه می زند

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران درباره گلایه قلعهنویی از انتقادات پیشکسوتان تصریح کرد: قلعهنویی گفت مربی با دانشی است اما چطور می تواند بگوید نیمه اول خسته بودیم اما نیمه دوم خوب بودیم؟ به نظر من یک مربی آگاه نباید اینطور اظهار نظر کند. نیمه اول خوب نبودیم و در نیمه دوم هم مثل نیمه اول عملکرد متعادلی داشتیم، اما قلعه نویی گفت در نیمه دوم خوب بودیم، آیا بازیکنان دارو مصرف کردند؟ قلعه نویی در مصاحبه گفت هر 5 دقیقه یک گوشه داریم. اگر اینطور است باید در هر مسابقه بیش از 5 گل بزنید؟ اظهارات ضد و نقیض قلعه نویی به آینده این مربی لطمه می زند و جایگاه او را متزلزل می کند.

جوانان باید در کنار بزرگسالان قرار گیرند تا تجربه کسب کنند.

عربشاهی با بیان اینکه بازی با ازبکستان تقریباً دوستانه بود و باید از بازیکنان جوان استفاده می شد، گفت: با وجود اینکه بازی با ازبکستان از نظر بالا بودن مهم بود، اما می شد از بازیکنان جوان بیشتری استفاده کرد. در 17 سالگی مقابل بزرگترها فوتبال بازی کردم و بعد با اطمینان توانستم به تیم ملی بروم و اگر این نبود هیچ وقت اعتماد به نفس پیدا نمی کردم. حسین زاده بازیکن بسیار خوبی است و باید به او اعتماد کرد. امیدوارم کادر فنی تجربه بازیکنان را بالا ببرد چون بازیکنانی مثل شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان می توانند یکی دو سال دیگر در تیم ملی بازی کنند اما اگر به جوانان آموزش ندهیم چطور می توانیم در چند سال دیگر پیشرفت کنیم؟ سال ها؟ باید جوانان را با بزرگترها دور هم جمع کنیم تا تجربه کسب کنند. با این شرایط اگر بخواهیم ادامه دهیم دو سال دیگر نمی توانیم ازبکستان را شکست دهیم چون پایه های بسیار محکمی دارد.

رد پای گل محمدی پرسپولیس را به قهرمانی رساند; در غیر این صورت اسمار در جایگاه رهبری پرسپولیس قرار نمی گرفت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با اشاره به شرایط پرسپولیس خاطرنشان کرد: عثمر مربی بسیار آرامی بود، تمرکز خوبی داشت و می توانست با تیم نتیجه بگیرد. من از شما تشکر می کنم، اما قبل از پایان لیگ همیشه می گفتم پرسپولیس قهرمان شده و این را نشانه تاکتیک گل محمدی می دانستم که حتی بعد از رفتنش هم ردپایش در تیم باقی ماند. از نظر من اسمار هر چه بود توانایی اداره پرسپولیس را نداشت. کمبود بازیکن با آمدن کریم و اورونوف جبران شد و در مجموع اسمار به لطف تجربه بازیکنان به این افتخار دست یافت. به نظر من در این مقطع شاید اسکوچیچ شایستگی مدیریت پرسپولیس را داشته باشد زیرا لیگ ایران را می شناسد و تجربه زیادی دارد. اسمار کمک مربی بود و قدرت فنی لازم برای هدایت پرسپولیس را نداشت. امیدوارم هر اتفاقی می افتد به نفع پرسپولیس باشد و ثانیا ارده ای تشکیل شود تا لیگ ایران پیشرفت کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)