افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

واکنش صعودی قیمت بیت کوین به انتشار CPI; تورم آمریکا کمتر از حد انتظار بود

  • کد خبر : 295458
واکنش صعودی قیمت بیت کوین به انتشار CPI;  تورم آمریکا کمتر از حد انتظار بود

دقایقی پیش نرخ تورم ماه می 2023 در ایالات متحده در قالب شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کمتر از حد انتظار و معادل 3.3 درصد اعلام شد. این خبر به نفع دارایی های پرخطر است. قیمت بیت کوین پس از اعلام این خبر واکنش مثبتی نشان داد و در حال حاضر با قیمت 69432 دلار […]

دقایقی پیش نرخ تورم ماه می 2023 در ایالات متحده در قالب شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کمتر از حد انتظار و معادل 3.3 درصد اعلام شد. این خبر به نفع دارایی های پرخطر است. قیمت بیت کوین پس از اعلام این خبر واکنش مثبتی نشان داد و در حال حاضر با قیمت 69432 دلار معامله می شود.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، امشب همزمان با نشست فدرال رزرو، طرح نقطه یا نمودار نقطه ای نیز منتشر خواهد شد. این نمودار به صورت فصلی منتشر می شود و هر سه ماه یکبار، چشم انداز کمیته بازار آزاد فدرال رزرو را برای نرخ بهره بیان می کند و به نوعی مسیر احتمالی تغییرات این نرخ را در آینده ترسیم می کند.

شاخص قیمت مصرف کننده کمتر از پیش بینی ها است

شاخص قیمت مصرف کننده یکی از مهم ترین آمارهای فدرال رزرو برای تعیین سیاست های اقتصادی آتی است و نرخ بهره بر اساس آن تعیین می شود. شاخص CPI مرکزی اردیبهشت ماه در دوره زمانی سالانه برابر با 3.4 درصد و شاخص بهای مصرف کننده در همین بازه زمانی برابر با 3.3 درصد بوده که نتیجه کمتر از پیش بینی ها بوده است.

شاخص مرکزی CPI برای ماه می در یک دوره ماهانه معادل 0.2 درصد و CPI در همین دوره 0.0 درصد اعلام شد، در حالی که انتظار می رفت شاخص قیمت مرکزی 0.3 درصد و CPI 0.1 درصد اعلام شود.

بر اساس داده های FedWatch Tool گروه CME، قبل از اعلام نرخ CPI، بیش از 91.1 درصد از فعالان بازار مالی معتقد بودند که فدرال رزرو در نشست بعدی خود در 31 جولای، نرخ بهره را تغییر نخواهد داد. پس از اعلام این نرخ، میزان این انتظارات به 99.5 درصد تغییر کرد. انتظار می رود نرخ بهره در سه ماهه آخر سال جاری تغییر کند.

نمودار قیمت بیت کوین در بازه زمانی 15 دقیقهنمودار قیمت بیت کوین در بازه زمانی 15 دقیقه
نمودار قیمت بیت کوین در بازه زمانی 15 دقیقه؛ منبع: Trading View

در پاسخ به داده های تورم امروز، بیت کوین شروع به افزایش قیمت کرد و اولین شمع سبز خود را در بازه زمانی 15 دقیقه ای شکل داد و به 69315 دلار رسید.

وطن بلاک چین

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-12 16:13:45

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.