افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

کلهر: با رفتن آل کثیر باید مهاجم بخریم/ باقری وزن نیمکت پرسپولیس را چند برابر کرد

  • کد خبر : 29545

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس معتقد است به دلیل عدم توجه مدیران به پایه ها و آکادمی های پایه، شاهد افزایش نجومی و مکانی قیمت برخی بازیکنان هستیم. محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به وضعیت این روزهای پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس در این فصل بازیکنان خوبی […]

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس معتقد است به دلیل عدم توجه مدیران به پایه ها و آکادمی های پایه، شاهد افزایش نجومی و مکانی قیمت برخی بازیکنان هستیم.

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به وضعیت این روزهای پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس در این فصل بازیکنان خوبی جذب کرد اما اگر شرایط ماندگاری عیسی آل کثیر فراهم می شد، وضعیت این تیم بهتر خواهد بود. از طرفی سیامک نعمتی هم می توانست به این تیم کمک کند اما روند به گونه ای پیش رفت که او از جمع سرخ پوشان تهرانی جدا شد و باید دید روند نقل و انتقالات باشگاه چگونه ادامه خواهد داشت.

کلهر افزود: پرسپولیس با توجه به جدایی آل کثیر به یک مهاجم و گلزن خوب در خط حمله نیاز دارد تا در لیگ برتر و آسیا مشکلی نداشته باشد، البته بازیکنانی داریم که می توانند این مشکل را حل کنند و باید اندازه گیری های لازم برای این موقعیت انجام شود.

وی یادآور شد: نکته مهم دیگر در تیم بزرگی مانند پرسپولیس این است که نباید زیاد بازیکن جذب کرد و در پست های مختلف ترافیک ایجاد کرد زیرا این امر باعث ایجاد تنش در تیم می شود و ممکن است روند کار را مختل کند. به نظر من پرسپولیس با همان بازیکنانی که در سال قبل داشت و ترمیم پست های مختلف مشکلی برای ادامه روند موفقیت های خود نداشت و می تواند با همین بضاعت در آسیا به میدان برود.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره غیبت کریم باقری در جمع پرسپولیسی ها گفت: او یکی از چهره های تکرار نشدنی پرسپولیس است. حضور او وزن نیمکت پرسپولیس را دو چندان می کند و باید شرایط برای حضور مجدد او در این تیم مدیریت شود.

کلهر که خود را به شکل گیری استعدادهای فوتبال در باشگاه شباب الاهلی امارات اختصاص داده است، ادامه داد: تنها راه برون رفت فوتبال ما از شرایط فعلی این است که مربیان در حد وظیفه باشند و تاکید و توجه به رده های پایه و آکادمی های فوتبال، به معنای واقعی کلمه، امکان ظهور و پرورش استعدادها. مهدی طارمی فوتبال خود را از کجا شروع کرد و امروز کجاست؟ این بازیکنان آینده دار در فوتبال بزرگ شده اند و می توانند چرخه تجاری فوتبال و باشگاه های ایران را به خوبی تغییر دهد و این فرصت ها را نباید به راحتی از دست داد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس ادامه داد: متأسفانه رعایت نکردن این موارد ساده اما مهم باعث شده تا قیمت برخی بازیکنان به صورت کاذب افزایش پیدا کند و شاهد مبالغ نجومی در لیگ ایران باشیم. برخی از بازیکنان مبالغی را درخواست می کنند که به هیچ وجه در دسترس آنها نیست، اما از سوء مدیریت فوتبال استفاده می کنند و نهایت استفاده را می برند. از سوی دیگر برخی ستاره ها برای عملکرد خوب خود با پیشنهادهای بالایی مواجه می شوند که طبیعی است و در فوتبال حرفه ای یک بازیکن ارزشمند وارد این چرخه می شود.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)