افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

تامین امنیت شغلی ملوانان و ملوانان بوشهری اولویت گمرک است

  • کد خبر : 295434
تامین امنیت شغلی ملوانان و ملوانان بوشهری اولویت گمرک است

ابراهیم نقدی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سفر به استان بوشهر جلسات ارزنده ای با فعالان اقتصادی و تجار استان برگزار و تصمیماتی به نفع مردم اتخاذ شد. وی افزود: با توجه به تدوین دقیق و کامل آیین نامه داخلی قانون تجارت مرزی و با در نظر گرفتن نظرات فعالان […]

ابراهیم نقدی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سفر به استان بوشهر جلسات ارزنده ای با فعالان اقتصادی و تجار استان برگزار و تصمیماتی به نفع مردم اتخاذ شد.

وی افزود: با توجه به تدوین دقیق و کامل آیین نامه داخلی قانون تجارت مرزی و با در نظر گرفتن نظرات فعالان اقتصادی در این زمینه به ویژه در استان بوشهر، جلسات خوبی برگزار شد و امیدوارم در نهایت بتوانیم بتواند امنیت شغلی پایدار و تجارت مرزی امن را برای مردم فراهم کند. استان بوشهر را در نظر بگیریم.

معاون نظارت حقوقی و گمرکی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نظرات فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان استان بوشهر مورد توجه قرار گرفت و بهترین تصمیمات را اتخاذ کردیم. . .

نقدی تصریح کرد: هدف اصلی ما ارتقای معیشت فعالان دریایی، قایقران و ملوانان نسبت به گذشته است و در این راستا از تمام توان و ظرفیت موجود استفاده می کنیم.

وی افزود: تضمین امنیت شغلی پایدار برای ملوانان و ملوانان در دستور کار است و امیدوارم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

معاون نظارت حقوقی و گمرکی جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکید بر تصویب قوانینی است که بتواند امنیت شغلی مرزبانان را تامین کند و برای رسیدن به این هدف از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.

نقدی یادآور شد: باید به گونه ای عمل کنیم که منافع تجارت دریایی مستقیماً نصیب مردم استان بوشهر شود و مردم استان به طور مستمر از مزایای تجارت مرزی برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: امسال سال جهش تولیدی با مشارکت مردم نامگذاری شده است و امیدوارم بتوانیم با مشارکت و همراهی مردم استان به اهداف مورد نظر دست یابیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.