افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

منافی: اسمار نمند و پرسپولیس با چالش بزرگی روبرو خواهند شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 295344
منافی: اسمار نمند و پرسپولیس با چالش بزرگی روبرو خواهند شد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است در صورت عدم بازگشت اسمار لوس ویرا این تیم با چالش بزرگی روبرو خواهد شد. جواد منافی در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت مبهم نیمکت پرسپولیس و صحبت های شب گذشته علیرضا بیرانوند مبنی بر قطعی شدن جدایی اسمار از جمع سرخ پوشان اظهار داشت: بعد از قهرمانی پرسپولیس این […]

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است در صورت عدم بازگشت اسمار لوس ویرا این تیم با چالش بزرگی روبرو خواهد شد.

جواد منافی در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت مبهم نیمکت پرسپولیس و صحبت های شب گذشته علیرضا بیرانوند مبنی بر قطعی شدن جدایی اسمار از جمع سرخ پوشان اظهار داشت: بعد از قهرمانی پرسپولیس این بهترین فرصت برای عثمر از تمرینات لیگ برتر آسیا است. و با اینکه در سال های اخیر هرگز با تیمی قهرمان نشده بود و اولین جام را با پرسپولیس کسب کرد. نمی دانم چرا اسمار برنگشت و شاید می خواهد قیمتش را بالا ببرد. بازگشت او برای من قابل هضم نیست و فکر می کنم عثمر بالاخره راضی به بازگشت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در صورت عدم بازگشت اسمار گزینه ملی یا خارجی بهتر است، تاکید کرد: باشگاه باید قبل از پایان فصل و توافق قطعی با اسمار به فکر این روزها می بود. حتی قرارداد بازیکنان هم باید تمدید می شد اما حالا پرسپولیس با غیبت اسمار با چالش بزرگی روبرو است و از طرفی محدودیت زمانی کار را برای این باشگاه سخت می کند. از گزینه های ایرانی می توان به علی دایی و یحیی گل محمدی اشاره کرد. اگر قرار است مربی خارجی بیاید بحث مشکلات مالی پیش می آید، علاوه بر این مربی خارجی برای شناخت فوتبال ایران نیاز به زمان دارد و این موضوع در نوع خود مشکل ساز است.

بازیکن و مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به قرار گرفتن گزینه هایی مانند دایی و اسکوچیچ در لیست پرسپولیس گفت: دایی چهره بزرگی در فوتبال ایران است و همه دوست دارند او را دوباره در فوتبال ببینند. اسکوچیچ هم فوتبال ایران را خوب می شناسد اما من بین این دو، علی دایی را ترجیح می دهم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)