افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

رنگ مانتوهایی که باید داشته باشیم / به عنوان یک خانم مدرن این نباید در کمد شما باشد

  • کد خبر : 295243
رنگ مانتوهایی که باید داشته باشیم / به عنوان یک خانم مدرن این نباید در کمد شما باشد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- احتمالا در اطراف خود افرادی را دیده اید که به خوش تیپی معروف هستند یا از آن دسته افرادی هستید که شما را شبیه مدل استایل خود می کنند، یعنی اگر فردای آن روز به دخترها نگاه کنید. از خانواده تان همان استایل شما را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- احتمالا در اطراف خود افرادی را دیده اید که به خوش تیپی معروف هستند یا از آن دسته افرادی هستید که شما را شبیه مدل استایل خود می کنند، یعنی اگر فردای آن روز به دخترها نگاه کنید. از خانواده تان همان استایل شما را بپوشید نباید عصبانی باشید، باید به خودتان افتخار کنید زیرا استایل شما آنقدر خوب است که دیگران در مورد خوش تیپ شما می نویسند، البته در عین حال، به عنوان فردی که چنین است. این ویژگی، شما باید مواردی را در مورد مد بدانید، به عنوان مثال، ابتدایی ترین نکات را بدانید. بین سبک ها تفاوت وجود دارد، مثلاً باید تفاوت های استایل تک رنگ و ماکسیمال مثلاً تک رنگ را بدانید. تابع یک رنگ است، در حالی که حداکثر شلوغ و رنگارنگ است و طبیعتاً حتی می توانید از این سبک ها در استایل های روزانه خود استفاده کنید، اما دقیقاً نمی دانید چیست، وقتی آنها را بشناسید بیشتر خواهید داشت. دید باز برای یک ظاهر طراحی شده.

در ضمن نکته دیگری که برای داشتن یک استایل خوب باید بدانید این است که باید اطلاعات کافی در مورد ویژگی های ظاهری و ظاهری خود داشته باشید و بدانید که چه چیزی به شما می آید و چه چیزی مثلا در بین رنگ های شیک شال. 1403 برای رسیدن به آن باید ببینید کدام یک به پوست صورت شما می آید و شما را زیباتر می کند. اما در این بین یک مشکل وجود دارد و آن این است که برخی از اقلام در دسترس افراد زیادی قرار می گیرد، بنابراین داشتن آنها توصیه می شود زیرا می توانید با آنها استایل های زیبایی بسازید. ما باید صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

با کت کرم همیشه مد باشید

یک سری رنگ ها هستند که در هر فصل مد هستند و باید تکه ای از آن رنگ را در لباس خود داشته باشید، از جمله این رنگ ها کرم است که می توان گفت رنگی شاد و خنثی است و هر چند که هست. در تمام فصول پوشیده می شود اما برای فصول گرمی مانند تابستان می تواند استایلی منحصر به فرد برای شما ایجاد کند، به خصوص اگر کت خود را به این رنگ انتخاب کنید. خوبی این رنگ این است که با رنگ های زیادی ترکیب می شود، به عنوان مثال می توانید آن را با رنگ های تیره به دلیل روشن بودن ترکیب کنید و حتی به دلیل خنثی بودن برای انتخاب رنگ های شاد باز خواهید بود.

اما در میان رنگ های موجود، نارنجی، قرمز و سبز می توانند با کرم بی نهایت زیبا به نظر برسند. اضافه کنیم که می توانید استایل خود را گرانتر از کرم نشان دهید.

رنگ کت هایی که باید داشته باشیم

با مانتو خاکستری مدرن و خاص دیده شوید

خاکستری را می توان یکی از آن رنگ های خنثی دانست که از خاکستری تیره تا خاکستری روشن را شامل می شود و تمام سایه های آن را می توان مجلل و شیک دانست. یک کت خاکستری با شلوار همسان بپوشید و زیر آن یک پیراهن سفید یا پیراهن سفید بپوشید. و سپس از یک شال خاکستری و سفید برای پوشاندن سر خود استفاده کنید و با زیبایی منحصر به فردی که با استایل خود به دست آورده اید، خود را شگفت زده کنید. اصولا ترکیب رنگ های سفید، مشکی و خاکستری یکی از محبوب ترین ترکیب ها به حساب می آیند زیرا در کنار هم سطح استایل را به گونه ای بالا می برند که حتی تصورش را هم نمی کنید.

رنگ کت هایی که باید داشته باشیم

با کت مشکی جذاب ترین باشید

بسیاری از خانم ها به رنگ مشکی علاقه زیادی دارند، بنابراین اگر در کمد آنها نگاهی بیندازید، لباس های زیادی با این رنگ پیدا خواهید کرد و این افراد به ندرت دست از شال مشکی خود می کشند و حق با آنهاست، بالاخره می گویند مشکی همان The It است. بیهوده نیست که رنگ عشق این همه فالوور دارد و البته رنگ بسیار خاصی است که می توانید با آن استایل های منحصر به فرد و شیک زیادی بسازید. به همین دلیل است که برای هر زنی لازم است. حداقل یک کت به این رنگ داشته باشد که بتواند بپوشد. انتخاب رنگ سایر لباس‌ها شما را باز می‌گذارد و می‌توانید رنگ‌های متضاد با مشکی را برای سایر لباس‌های سبک خود انتخاب کنید.

رنگ کت هایی که باید داشته باشیم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.