افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

15، 20 سال صورت خود را مانند هلو جوان کنید. لیفت صورت با روش جدید هیپوتراپی

  • کد خبر : 294959
15، 20 سال صورت خود را مانند هلو جوان کنید.  لیفت صورت با روش جدید هیپوتراپی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- پوست صورت شما به مرور زمان و با افزایش سن و تاثیر عوامل محیطی آویزان می شود و این باعث می شود سن شما بیشتر نمایان شود و طراوت چهره شما از بین رفته و چهره شما غمگین و افسرده به نظر برسد. دلیلش همینه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- پوست صورت شما به مرور زمان و با افزایش سن و تاثیر عوامل محیطی آویزان می شود و این باعث می شود سن شما بیشتر نمایان شود و طراوت چهره شما از بین رفته و چهره شما غمگین و افسرده به نظر برسد. دلیلش همینه جراحی زیبایی لیفت صورت طرفداران زیادی در بین عموم مردم پیدا کرده است.

هیپوتراپی یا هایفو بهترین درمان برای لیفت و جوانسازی صورت است که با استفاده از امواج اولتراسوند به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و باعث جوانسازی بدون اسکار می شود. هایفو یک روش بی خطر است زیرا غیر تهاجمی است و پوست صورت را سفت و جوان می کند. هیپوتراپی برش یا اسکار بر جای نمی گذارد و نیازی به دوره نقاهت برای بهبودی ندارد و آن را به درمانی مناسب برای افتادگی صورت تبدیل می کند.

درمان‌های خانگی برای افتادگی پوست FT-1024x535

پس از انجام هایفو تراپی، پوست قرمز و کمی تهاجمی است و بیش از 94 درصد افراد پس از یک دوره سه ماهه از انجام هایفو ابراز رضایت کردند. و این باعث شده است که این روش به یک روش ضد پیری امیدوارکننده تبدیل شود و می تواند افراد را بدون جراحی جوان تر کند.

چه کسی باید این کار را انجام دهد بستگی به این دارد که آیا در ناحیه صورت دچار افتادگی می شوید یا خیر. اگر احساس افتادگی می کنید و می خواهید پوست صورت و گردن خود را بلند و سفت کنید، می توانید این روش را در نظر بگیرید. بیماران 30 ساله نیز می توانند از این روش برای تحریک کلاژن ها و در نتیجه تاخیر در روند پیری استفاده کنند و بیماران 40 تا 50 ساله اصلی ترین گروهی هستند که از این روش درمانی سود می برند.

اف

درجه تهاجمی این روش و دوره نقاهت آن کم است، در هنگام انجام آن درد ندارد و فقط باعث گرم شدن لایه های زیرین پوست می شود، اما نتایج قابل توجه و ماندگاری به همراه ندارد و به همین دلیل پزشکان این کار را انجام می دهند. . برای علائم خفیف و پیری متوسط ​​و زودرس را توصیه می کند.

oo1kuvhnoh3

در هیپوتراپی از امواج اولتراسوند برای ایجاد گرما در سطح عمقی پوست استفاده می شود و این گرما به سلول های پوست آسیب می رساند و باعث می شود بدن برای ترمیم آنها تلاش کند، بنابراین بدن شما کلاژن تولید می کند تا به رشد مجدد سلول های آسیب دیده کمک کند. و کلاژن ماده ای است که به پوست ساختار و خاصیت ارتجاعی می دهد. از این روش می توانید برای سفت کردن پوست صورت، رفع افتادگی پلک و ابرو، چین و چروک صورت و صاف و سفت کردن پوست سینه استفاده کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.