افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

انتقاد اصلاح طلبان از پزشکان: احمدی نژاد رفتار کنید

  • کد خبر : 294956
انتقاد اصلاح طلبان از پزشکان: احمدی نژاد رفتار کنید

به گفته یک روزنامه نگار سیاسی خبرگزاری تسنیمبا شروع برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری، واکنش ها به عملکرد 6 کاندیدای نهایی در فضای مجازی به ویژه از سوی هواداران آنها داغ شده است. مسعود مزیکیان در اولین برنامه تبلیغاتی خود بعدازظهر دوشنبه (31 خرداد) در برنامه گفت و گوی ویژه خبری که به صورت […]

به گفته یک روزنامه نگار سیاسی خبرگزاری تسنیمبا شروع برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری، واکنش ها به عملکرد 6 کاندیدای نهایی در فضای مجازی به ویژه از سوی هواداران آنها داغ شده است.

مسعود مزیکیان در اولین برنامه تبلیغاتی خود بعدازظهر دوشنبه (31 خرداد) در برنامه گفت و گوی ویژه خبری که به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می شود، با اجماع جبهه اصلاح طلبان به عنوان تشکل انتخاباتی اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که برنامه برای انجام برنامه های مقدماتی از جمله برنامه هفتم توسعه گفت: سیاست های کلی مقام معظم رهبری روشن است و هر دولتی که روی کار بیاید باید برنامه هفتم توسعه را بر اساس سیاست های کلی ابلاغی انقلاب اجرا کند. رهبر.

وی در سخنان خود بارها بر ادامه برنامه های دولت فعلی علاوه بر رفع نواقص و نواقص مسیر این دولت تاکید کرد. موضوعی که به نظر می رسد چندان مورد پسند حامیان سیاسی این کاندیدای انتخاباتی نبوده و از دیروز شاهد واکنش های منفی آنها در فضای مجازی بوده ایم.

در یکی از این واکنش ها «جواد امام» سخنگوی جبهه اصلاحات با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی دکتر گفتنی است سخنان دیشب وی در یک مصاحبه روزنامه نگاری گلایه بسیاری از علاقمندان را برانگیخت.

وی در ادامه مطلب خود با تمسخر مسعود مزیکیان ابراز امیدواری می کند که در برنامه های تبلیغاتی آتی به جای توجه به پایگاه رای دهی «دولت معجزه هزاره سوم» از ادبیاتی همسو با انتظارات مردم استفاده کند. اکثریت منتقدان آوردن آرای خاموش به میدان.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.