افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
10

جیم هارباگ می گوید در سال 2023 به میشیگان بازخواهد گشت

  • کد خبر : 2949
جیم هارباگ می گوید در سال 2023 به میشیگان بازخواهد گشت

مربی ولورینز بار دیگر بخشی از شایعات NFL است. برای دومین فصل متوالیمیشیگانجیم هاربا، مربی، ولورینز را در پلی آف فوتبال کالج دارد و برای دومین سال متوالی، شایعه شده است که هاربا هدف تیم‌های NFL است که می‌خواهند جای خالی مربیگری خود را در این فصل پر کنند. هاربا در فوریه گذشته در روز […]



مربی ولورینز بار دیگر بخشی از شایعات NFL است.

برای دومین فصل متوالیمیشیگانجیم هاربا، مربی، ولورینز را در پلی آف فوتبال کالج دارد و برای دومین سال متوالی، شایعه شده است که هاربا هدف تیم‌های NFL است که می‌خواهند جای خالی مربیگری خود را در این فصل پر کنند.

هاربا در فوریه گذشته در روز امضای ملی با وایکینگ ها مصاحبه کرد، اما در نهایت به میشیگان بازگشت، جایی که ولورینز را به یک فصل 13–0 و یک قهرمانی دیگر در ده بزرگ دیگر هدایت کرد. اکنون که شایعات در مورد بازگشت احتمالی هاربا به NFL بار دیگر به گوش می رسد، آیا او می تواند این فکر را در این فصل دوباره سرگرم کند؟

“آن زمان از سال نوعی حدس و گمان بود، اما فکر می کنم هیچ مردی از آینده خبر ندارد.” هاربا گفت. اما من فکر می‌کنم افرادی که فکر می‌کنند ما کار خوبی انجام داده‌ایم و از کاری که اینجا در میشیگان انجام داده‌ایم راضی هستند، بسیار خوشحال خواهند شد که یاد بگیرند ما با شور و اشتیاق به مربیگری ولورینز باز خواهیم گشت. 2023.

و برای آن دسته از افرادی که کار ما را تایید نمی‌کنند یا ترجیح می‌دهند مربی دیگری را در اینجا ببینند، فکر می‌کنم به احتمال زیاد ناامید می‌شوند از اینکه یاد بگیرند ما به مربیگری ولورینز برمی‌گردیم و در سال 2023.

شماره 2 میشیگان با شماره 3 TCU در Fiesta Bowl در 31 دسامبر در آریزونا بازی خواهد کرد. برنده آن بازی به مسابقات قهرمانی کشور راه می یابد تا با برنده شماره 1 جورجیا و شماره 4 ایالت اوهایو در پیچ بول بازی کند.

  • CFB بیشتر:گراهام مرتز QB Wisconsin اعلام کرد که وارد پورتال انتقال می شود
  • کلرادو Deion Sanders را با کنفرانس مطبوعاتی هیجان انگیز معرفی می کند
  • بنابراین. زیاد. کاسه ها اولین نگاه SI به بازی های پیش رو.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.