افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

افزایش شدید ترس در بورس / پیش بینی بورس امروز 5 تیر

  • کد خبر : 29483
افزایش شدید ترس در بورس / پیش بینی بورس امروز 5 تیر

گزارش کردن اخبار اقتصاد دیروز هم بورس اوراق بهادار تهران او روز بدی داشت. شاخص های مهم تبادل و سپاه کادت نظامی همه آنها سقوط کردند، البته سقوط آنها بین 2 تا 3 درصد بود. اما این افت شاخص در شرایطی ثبت شد که حدود 300 نماد صف فروش داشتند. معمولاً شاخص کل تصویر روشنی […]

گزارش کردن اخبار اقتصاد دیروز هم بورس اوراق بهادار تهران او روز بدی داشت. شاخص های مهم تبادل و سپاه کادت نظامی همه آنها سقوط کردند، البته سقوط آنها بین 2 تا 3 درصد بود.

اما این افت شاخص در شرایطی ثبت شد که حدود 300 نماد صف فروش داشتند. معمولاً شاخص کل تصویر روشنی از وضعیت بازار در نزول ها نشان نمی دهد. دیروز هم به همین منوال بود و ریزش 2.4 درصدی شاخص کل نشان از وضعیت بد نمادها نداشت.

حال در چنین شرایطی شاید تنها امید سرمایه گذاران کاهش فشار فروش در بازار در روزهای آینده باشد. هیچ کس انتظار ندارد که بازار از امروز روند صعودی خود را آغاز کند، اما اکثر فعالان بازار بر این باورند که اگر منطقه فعلی در پایین ترین سطح شاخص ها و قیمت سهام باشد، احتمالاً بازار برای مدتی متوقف می شود، قبل از اینکه بخواهد رشد کند. از نو.

در انتظار پیگیری قانونی

رشد بازار در شرایط فعلی بسیار سخت است زیرا به دلیل از بین رفتن اعتماد سرمایه گذاران، تزریق پول جدید به بازار بعید است که ممکن است باعث حرکت شاخص ها شود.

البته باید در نظر داشت که سرمایه گذاران حقوقی معمولاً حرکت های صعودی و نزولی را در بازار آغاز می کنند. اما پس از آن، برای رشد بازار، لازم است سرمایه گذاران واقعی فعال شوند.

حال برای ورود بازار به فاز صعودی ابتدا اشخاص حقوقی باید حجم خرید خود را افزایش دهند و سپس اشخاص حقیقی با تزریق پول متوالی شرایط رشد بازار را فراهم کنند.

به امید کاهش شیب سقوط

این روزها تنها اتفاق متوالی، خروج پول واقعی از بازار است. این نشان می دهد که در کوتاه مدت انتظار رشد بازار چندان منطقی نیست. اما شاید بتوانیم به وضعیت متعادل تری امیدوار باشیم.

با توجه به شرایط کنونی می توان افت شاخص ها را برای امروز تصور کرد. تنها امید به کاهش قیمت نمادهاست.

از آنجایی که ارزش معاملات جزئی نیز کاهش یافته است، می توان نتیجه گرفت که در حال حاضر فروشنده چندان قوی در بازار وجود ندارد. اگرچه این تعداد فروشنده برای ریزش هر روز بازار کافی است، اما مهم این است که خیلی ها به این نتیجه رسیده اند که برای فروش سهام خیلی دیر شده است. مشکل اصلی این است که در حال حاضر افرادی که نقدی هستند، برای خرید در شرایط آرام تر، عقب نشینی کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.