افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

حدادی: تا جمعه منتظر اسمار می مانیم / تا کنون با هیچ مربی مذاکره نکرده ایم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 294707
حدادی: تا جمعه منتظر اسمار می مانیم / تا کنون با هیچ مربی مذاکره نکرده ایم – پرسپولیس نیوز

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: طبق درخواستی که از اسمار داریم تا روز جمعه به او مهلت دادیم و باید ببینیم در پرسپولیس می ماند یا می رود. پیمان حدادی در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس گفت: هفته گذشته رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) با «عثمر ویه» تماس تلفنی داشت و تا […]

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: طبق درخواستی که از اسمار داریم تا روز جمعه به او مهلت دادیم و باید ببینیم در پرسپولیس می ماند یا می رود.

پیمان حدادی در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس گفت: هفته گذشته رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) با «عثمر ویه» تماس تلفنی داشت و تا امروز سه شنبه به او مهلت داده بودیم اما او انجام داد. به سوال جواب نده صحبتی که با همسرش داشت و همچنین سفری که داشت تا آخر هفته از ما پرسید و تا آخر هفته منتظر تصمیم عثمر هستیم.

وی ادامه داد: همه گمانه زنی ها در مورد تعویض عثمار را تکذیب می کنم و تا به امروز به جز اسمار با هیچ مربی ای مذاکره نکرده ایم. در حال حاضر نظر اعضای هیئت مدیره اسمار ویه است مگر اینکه خودش بخواهد در پرسپولیس بماند.

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس اضافه کرد: اسمار شخصا خواهان ادامه همکاری با پرسپولیس است و از نظر مالی و مدت قرارداد با او به توافق رسیده ایم اما به دلیل مشکلات خانوادگی هنوز نظر مثبتی نداده است. پاسخ به قبول هدایت پرسپولیس. حتی باشگاه پرسپولیس قصد داشت او را خانه ای در نظر بگیرد تا به همراه خانواده وارد ایران شود و تا روز جمعه منتظر پاسخ اسمار هستیم.

حدادی خاطرنشان کرد: به هر دلیلی که اسمار تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد، از روز شنبه جلسه خواهیم داشت و به دنبال گزینه های دیگر خواهیم بود. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هیچکس نمی تواند روی پرسپولیس شرط بندی کند.

وی در خصوص تمدید قرارداد با پرسپولیسی ها گفت: از لیستی که اسمار به باشگاه داده بود، حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه مذاکره با بازیکنان را آغاز کرد اما با هیچ کدام به توافق نهایی نرسیده است. بازیکن و منتظر مشخص شدن تکلیف نیمکت پرسپولیس هستیم. مسئولان باشگاه هر روز با درویش در تماس هستند و کارهای روزانه باشگاه بدون وقفه انجام می شود.

حدادی تصریح کرد: در طول دو سال و نیمی که درویش در باشگاه پرسپولیس حضور دارد، همواره سعی کرده بهترین نقل و انتقالات را داشته باشد و پرسپولیسی های محترم همچنان به مدیریت باشگاه اعتماد دارند. هدف ما برای فصل آینده حضور موفق در مسابقات آسیایی است و برای حضور در آسیا به مربی نیاز داریم که بتواند به ما کمک کند. شخصیت باشگاه پرسپولیس به گونه ای است که هر مربی وارد این باشگاه شود عملکرد خوبی خواهد داشت.

وی در خصوص مطالبه 109 میلیارد تومانی باشگاه پرسپولیس به وزارت ورزش و جوانان گفت: از اواخر سال گذشته یک سری فعالیت ها را برای درآمدزایی آغاز کردیم. 109 میلیارد تومان از دولت محترم مطالبه داشتیم که مربوط به خرداد 1402 بود و در پایان خرداد 1403 سال مالی ما تمام می شود و علاوه بر آن ادعای گذشته حداقل 30 تا 40 میلیارد تومان دیگر. . با توجه به پرداخت مطالبات برانکو و رادوشوویچ به دلیل پرداخت آنها قبل از واگذاری سهام اضافه می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)