افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

محمد هاشمی: اینکه پزشکان تنها گزینه بودند به اصلاح طلبان کمک کرد

  • کد خبر : 294698
محمد هاشمی: اینکه پزشکان تنها گزینه بودند به اصلاح طلبان کمک کرد

محمد هاشمی: اینکه پزشکان تنها گزینه بودند به اصلاح طلبان کمک کرد این فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو درباره نتیجه احتمالی انتخابات و تایید صلاحیت مسعود مزیکیان به عنوان تنها گزینه اصلاح طلبان تاکید کرد: اگر اصلاح طلبان موفق به جذب آرای خاکستری شوند، مزیکیان رئیس جمهور خواهد شد. ترم چهاردهم. . […]

محمد هاشمی: اینکه پزشکان تنها گزینه بودند به اصلاح طلبان کمک کرد

این فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو درباره نتیجه احتمالی انتخابات و تایید صلاحیت مسعود مزیکیان به عنوان تنها گزینه اصلاح طلبان تاکید کرد: اگر اصلاح طلبان موفق به جذب آرای خاکستری شوند، مزیکیان رئیس جمهور خواهد شد. ترم چهاردهم. .

انتخابات ریاست جمهوری پس از تایید صلاحیت توسط شورای نگهبان رسما آغاز شد. شورای نگهبان روز یکشنبه بررسی صلاحیت نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به پایان رساند و ستاد انتخابات کشور نیز اسامی نامزدهای نهایی این انتخابات را اعلام کرد.

به گزارش سازندگی، «مسعود المادیکیان»، «مصطفی پورمحمدی»، «سعید جلیلی»، «علیرضا زاکانی»، «سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی» و «محمد باقر قالیباف» بر این اساس تایید صلاحیت شدند.

مسعود بیشچیان تنها کاندیدای جریان اصلاحات است که صلاحیتش تایید شده است. وی اکنون نماینده تبریز در شورای اسلامی است که در انتخابات شورای اسلامی هشتم در سال 1385 کاندیدای وزیری به وکیل شدن شد. او شانس خود را به عنوان نماینده مجلس در چهار دوره گذشته از شهر تبریز امتحان کرده و در دوره دهم نیز نایب رئیس مجلس بوده است.

وزیر بهداشت دولت دوم اصلاحات اگرچه به عنوان چهره ای اصلاح طلب شناخته می شود، البته هیچ گاه وابستگی حزبی و تشکیلاتی ندارد. بیشتر مبتنی بر کلیدواژه های عدالت و عدالت است.

محمد هاشمی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگویی درباره نتیجه احتمالی انتخابات و تایید صلاحیت مسعود مزیکیان به عنوان تنها گزینه اصلاح طلبان، تاکید کرد: اگر اصلاح طلبان بتوانند آرای خاکستری را جذب کنند، مزکیان رئیس جمهور خواهد شد. برای دوره چهاردهم

به نظر شما آیا اصلاح طلبان می توانند آرای خاکستری را در این قوه مقننه جذب کنند؟

بر اساس تجربه ظریف، نفوذ اصولگرایان و اصلاح طلبان در جامعه تقریبا برابر است، یعنی اصولگرایان 20 درصد و اصلاح طلبان 20 درصد آرا را دارند. هر کدام از آنها می توانند آرای خاکستری را که نه اصلاح طلب هستند و نه اصولگرا جذب کنند، در انتخابات پیروز خواهند شد. اصلاح طلبان در این دوره یک گزینه دارند که به نظر من فضا را برای یکجانبه شدن ایجاد می کند، اما از طرف دیگر 5 گزینه وجود دارد به جز سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف بقیه پوشش هستند و همین نقش را داشتند. گذشته. اگر جلیلی و قالیباف با هم رقابت کنند، آرای آنها نصف می شود، در حالی که آرای پزشکان برای او یکنواخت و کامل است و اگر یکی از آنها پوشش دیگری باشد، آرای آنها یکسان و انتخابات برگزار می شود. احتمالا به دور دوم برسه

اصلاح طلبان چگونه می توانند آرای خاکستری را جذب کنند؟

شما باید با افراد مختلف از هر طبقه صحبت کنید. جلسات و جلسات زیاد تا مردم بدانند دیدگاه اصلاح طلبان چیست و با امکاناتی که در اختیار دارند چه اقداماتی می توانند انجام دهند. به نظر من اگر اقشار خاکستری جامعه دست به کار شوند به سمت اصلاح طلبان متمایل می شوند و آن هم زمانی است که اصولگرایان در سه سال اخیر سفره خود را کم کرده اند و موفق نبوده اند.

به نظر شما چرا آقای لاریجانی رد صلاحیت شد؟

وقتی آقای لاریجانی با آن تشریفات در انتخابات ثبت نام کرد، به جامعه سیاسی القا شد که او گزینه اصلی دولت است. در واقع تبلیغات او باعث چنین برداشتی شد و به دلیل عدم تایید این سمت، رد صلاحیت شد. آقای جهانگیری نیز به دلیل اینکه یکی از گزینه های قدرتمند اصلاح طلبان بود رد صلاحیت شد و تصور می شد که پزشکان رای ندارند، اما تنها گزینه پزشکان به اصلاح طلبان کمک کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.