افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

نمایشگاه تخصصی بخش ساختمان در گلستان افتتاح می شود

  • کد خبر : 294513
نمایشگاه تخصصی بخش ساختمان در گلستان افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار بازار، بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بعدازظهر سه شنبه با حضور مسئولان استانی و فعالان ساختمانی در گلستان افتتاح شد. مهرداد یزدی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: امسال شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان با قدرت بیشتری نسبت به سال های گذشته این نمایشگاه را برگزار می کند. مدیر […]

به گزارش خبرنگار بازار، بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بعدازظهر سه شنبه با حضور مسئولان استانی و فعالان ساختمانی در گلستان افتتاح شد.

مهرداد یزدی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: امسال شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان با قدرت بیشتری نسبت به سال های گذشته این نمایشگاه را برگزار می کند.

مدیر کل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان افزود: 70 شرکت از 10 استان کشور با سه عنوان نمایشگاهی در زمینه تجهیزات، تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، درب و پنجره و ماشین آلات وابسته و کاشی و سرامیک در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. ، ظروف چینی. سنگ های تزئینی و شیرآلات بهداشتی و صنایع وابسته وجود دارد.

وی تصریح کرد: به موازات این نمایشگاه کارگاه های آموزشی برای فعالان و علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: در این دوره از نمایشگاه، آخرین دستاوردهای علمی و فنی در این زمینه با حضور تولیدکنندگان مطرحی از استان های گلستان، تهران، مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی و رضوی به نمایش گذاشته می شود. . خراسان و شمنان رسیدند.

وی گفت: بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان از 22 تا 25 خردادماه سال جاری در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان واقع در بزرگراه گرگان – آق قلا، روبروی فرودگاه گرگان برگزار می شود. و از ساعت 5 تا 10 بعدازظهر عاشق این صنعت خواهید شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.