افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

در انتخابات بعدی مردم دنبال کارنامه هستند نه وعده!

  • کد خبر : 294257
در انتخابات بعدی مردم دنبال کارنامه هستند نه وعده!

به گزارش بازار، امیررضا اعتمادی، کارشناس اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی نوشت: همانطور که آمار نشان می دهد مردم دیگر به دنبال وعده و شعار نیستند، بلکه خواهان کارنامه اجرایی شفاف و اقتصاد شفاف و معتبر، توسعه و زیرساخت هستند. . طرح. آمار مشارکت: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، همانطور که آمار مشارکت نشان می […]

به گزارش بازار، امیررضا اعتمادی، کارشناس اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی نوشت: همانطور که آمار نشان می دهد مردم دیگر به دنبال وعده و شعار نیستند، بلکه خواهان کارنامه اجرایی شفاف و اقتصاد شفاف و معتبر، توسعه و زیرساخت هستند. . طرح.

آمار مشارکت: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، همانطور که آمار مشارکت نشان می دهد، وضعیت اقتصادی باعث شده تا رأی دهندگان کمتر جذب شعارها و وعده های اقتصادی پای صندوق های رای شوند و از این رو اهمیت عملکرد گذشته رئیس جمهور مستقر است. نامزدهای.

به عنوان مثال، آمار مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری از سال 1380 تا 1400 به ترتیب 67، 62، 85، 72، 73 و 48 درصد بوده است.

رویکردهای مهم و کلیدی مردم برای شرکت در انتخابات: 1: ثبت نام از مردم و سوابق اجرایی 2: نظرات و برنامه های سیاست خارجی مردم 3: برنامه های علمی برای توسعه زیرساخت های کشور 4: اشراف کامل بر وضعیت اقتصادی غالب 5: اشراف کامل به وضعیت تجارت خارجی 6: بررسی آینده و تقویت زیرساخت های آموزشی 7: بررسی و ارائه برنامه متناسب با دغدغه های اجتماعی و اقتصادی مردم 8: ساماندهی بازار پولی و طلا 9: تقویت بخش خصوصی برای توسعه تجارت خارجی 10: چشم اندازها و برنامه های توسعه مسکن و شهرسازی 11- اشرافیت از مطالبات طبقه کارگر

اینها تنها بخشی از مهمترین مواردی است که کانون انتصاب رئیس جمهور در نزد عموم مردم است.

مهم ترین قابلیت های مشارکت:
با توجه به اینکه دغدغه های اقتصادی مردم به سیاست های ارزی و پولی دولت بستگی دارد، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید از توانایی بخش خصوصی برای مشارکت و اهمیت آن غافل شوند. یکی از مهمترین ظرفیت های مشارکت در بخش خصوصی است. از جمله فعالان اقتصادی و اعضای اتاق های بازرگانی، انجمن ها، اتحادیه ها و اصناف که هر کدام از قابلیت اشتغال بالایی برخوردار هستند. نیروی کار شرکت ها، کارخانه ها، بازارها و غیره. بخش خصوصی به تنهایی بخش بزرگی از جامعه را پوشش می دهد. می تواند به نرخ مشارکت بالایی دست یابد.

مطالبات از سکتور خصوصی: خانواده بزرگ سکتور خصوصی کشور همواره مطالبات و خواسته هایی از روسای جمهور سابق داشته اند که متأسفانه اگر بخواهم به چند مورد از مهمترین آنها اشاره کنم، هنوز به بسیاری از این مطالبات پاسخ داده نشده است. از این خواسته ها؛ ساده سازی صدور مجوزها، تسهیلات تشویقی برای شرکت ها، مشکلات در اجرای تعهدات ارزی و قراردادهای ارزی، برخی قوانین سختگیرانه مالیاتی برای شرکت ها و مسائل بیمه ای، قیمت های چند نوع ارز، مشکلات در تامین مواد اولیه و غیره از جمله آنهاست. . کاندید دید باز نسبت به موضوعات ذکر شده دارد، برنامه ها، اهداف و عملکرد دارد و می تواند نظر بخش خصوصی را جلب کند.

سخنان پایانی: امیدواریم با تکمیل راه شهدای خدمت، شهید آیت الله رئیسی و یارانش، شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری آینده و انتخاب فردی شایسته برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.