افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
5

بهترین مکان برای یخچال / اگر آن را اینجا بگذارید تا مدتی غذا را سرد نگه نمی دارد

  • کد خبر : 294116
بهترین مکان برای یخچال / اگر آن را اینجا بگذارید تا مدتی غذا را سرد نگه نمی دارد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- بسیاری از خانم ها نگران این هستند که خانه خود را به زیبایی هر چه بیشتر تزیین کنند، زیرا چه بخواهند و چه نخواهند، هر دکوراسیونی که باشد آن را برای خانم خانه می نویسند، پس تمام تلاش خود را بکنید تا به نتیجه دلخواه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- بسیاری از خانم ها نگران این هستند که خانه خود را به زیبایی هر چه بیشتر تزیین کنند، زیرا چه بخواهند و چه نخواهند، هر دکوراسیونی که باشد آن را برای خانم خانه می نویسند، پس تمام تلاش خود را بکنید تا به نتیجه دلخواه برسید. ، اما در این بین باید یک سری اصول و قوانین تزیین را بدانید و با اجرا و رعایت آنها چیدمانی ناب و چشم نواز را برای دیدن شوهر و خواهر شوهرتان ایجاد کنید. بگذارید طعم آنها خوب باشد و آنها به سلیقه منحصر به فرد شما حسادت می کنند و ای کاش مثل شما بودند!

اما یکی از مسائلی که برای داشتن یک دکوراسیون خوب باید رعایت کنید و به آن توجه کنید این است که المان ها را در جای درست خود قرار دهید، به عنوان مثال باید بدانید که بهترین مکان برای تلویزیون در خانه نسبت به سایر عناصر خانه باید کجا باشد. خانه نیز مانند مبلمان باید جای مناسبی برای آنها پیدا کند، به همین دلیل در دکوراسیون همه عناصر موجود بر یکدیگر تاثیر می گذارند و به نوعی آن را تعیین می کنند، به همین دلیل در این مقاله قصد داریم. بیایید در مورد بهترین مکان برای یخچال در آشپزخانه صحبت کنیم. برای تزیین زیبای این فضا با شما صحبت می کنیم پس با ما همراه باشید.

یک یخچال بزرگ و جادار در آشپزخانه قرار دهید

یخچال های بزرگ مانند یخچال های ساید بای ساید زیبا هستند اما اگر فضای کافی برای آنها در آشپزخانه وجود نداشته باشد مانند یک غول می شوند که نه تنها فضا را زیبا نمی کند بلکه تمام زیبایی آن را می گیرد و تبدیل می شود. آشفته به نظر می رسد او نظر خود را می دهد.

بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر یخچال دو درب بزرگ یا هر یخچال حجیم دیگری دارید، سعی کنید یخچال را با محیط اطراف در چیدمان ادغام کنید و برای این کار یخچال را داخل یک قاب ساخته شده از کابینت ها قرار دهید. در این حالت کناره ها، قسمت بالایی و اسکلت کلی یخچال دیده نمی شود و فقط قسمتی از در که روی فنر است نمایان است و به این ترتیب حجم فضا خفه به نظر نمی رسد. و کوچک

این را هم اضافه کنیم که قرار دادن یخچال در ساختار کابینت یک مزیت دیگر نیز دارد و آن این است که فضای آشپزخانه شما را مدرن می کند و با این کار حتی از فضای خود به نحو احسن استفاده می کنید و به عنوان مثال می توانید کابینت کنید. قسمت بالایی در یخچال البته نباید اجسام سنگین را در آن قرار دهید تا به سقف یخچال آسیبی وارد نشود.

بهترین مکان برای یخچال.

یک یخچال کوچک و کوچک در آشپزخانه قرار دهید.

اگر یخچال شما به هر دلیلی کوچک است، بهترین مکان برای قرار دادن آنها در ردیف پایین کابینت ها است. اساساً این مدل های یخچال کوچک مانند ماشین لباسشویی یا ظرفشویی را روی زمین و داخل کابینت ها قرار می دهید. اگر می خواهید شکل و شمایل نامرئی باشد، از درهای کابینت استفاده کنید تا فضا یکنواخت تر به نظر برسد.

اگر یخچال کوچکی دارید که در آشپزخانه به آن احتیاج ندارید، می توانید آن را در اتاق خواب بگذارید و میوه ها و نوشیدنی های تازه خود را در آنجا قرار دهید تا اگر نیمه شب گرسنه شدید، به راحتی غذا بخورید. . یخچالت را پر کن

بهترین مکان برای یخچال.

یخچال را در مکانی قرار دهید که در آن به راحتی باز و بسته شود.

یکی از نکات بسیار مهم در مورد محل مناسب قرار دادن یخچال در آشپزخانه این است که هنگام باز و بسته کردن درب یخچال باید مراقب باشید، به همین دلیل یخچال را در قسمتی از آشپزخانه قرار دهید که درب آن قرار گیرد. به راحتی بسته شد. باز و بسته باید بسته باشد و همچنین محل قرارگیری آن به گونه ای باشد که فردی که درب یخچال را باز و بسته می کند احساس راحتی کند و هیچ گونه سختی و درد نداشته باشد. همچنین مراقب باشید یخچال را در مکان های شلوغ قرار ندهید، زیرا به سختی باز و بسته می شود و به مغز شما آسیب می رساند.

بهترین مکان برای یخچال.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.