افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

تاکید ایمیدو بر ایجاد صنایع با ارزش افزوده بالا

  • کد خبر : 294075
تاکید ایمیدو بر ایجاد صنایع با ارزش افزوده بالا

به گزارش بازار، محمدرضا متقی نیا در نشست بررسی اقدامات انجام شده برای فعالیت های شرکت توسعه زنجیره مس اظهار داشت: تولیدات با فناوری بالا و ارزش افزوده برای پاسخگویی به نیازهای صنایع پیشرفته در کشور، منطقه و جهان. ، باید «استقرار واحدها در شهر صنایع پایین دستی در اولویت قرار گیرد». وی با اشاره […]

به گزارش بازار، محمدرضا متقی نیا در نشست بررسی اقدامات انجام شده برای فعالیت های شرکت توسعه زنجیره مس اظهار داشت: تولیدات با فناوری بالا و ارزش افزوده برای پاسخگویی به نیازهای صنایع پیشرفته در کشور، منطقه و جهان. ، باید «استقرار واحدها در شهر صنایع پایین دستی در اولویت قرار گیرد».

وی با اشاره به اهمیت بررسی اقتصادی طرح توسعه این زنجیره صنایع افزود: بازار، وضعیت مصرف، نوع تولید و مشارکت در تولید محصولات «فناوری» از اولویت های ایمیدرو برای استقرار است. صنایع در محل زنجیره صنایع پایین دستی مس و نتایج مطالعات و بررسی های ما حاکی از مشارکت مصرف فرآورده های مس با ارزش افزوده بالا چه در کشور و چه در کشورهای منطقه و جهان است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت پس از بررسی گزارش مشاور و نقشه راه راه اندازی و راه اندازی صنایع دستی مس گفت: با توجه به اینکه شرکت های فعال، نیمه فعال و غیر فعال در این زنجیره در کشور شناسایی شده اند، شرایط حضور این شرکت ها در شهرک در حال ساخت باید بر اساس محصولات با تکنولوژی بالا و تقاضای بازارهای جهانی بررسی و نهایی شود.

رئیس هیأت مدیره توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بابیان اینکه باید نسخه واحدی برای راه اندازی و راه اندازی صنایع زنجیره مس داشته باشیم، تاکید کرد. گام های بعدی را برای رسیدن به اهداف بزرگ خود بردارید. معدن و صنایع معدنی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.