افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کننده توسط وزیر صلح به هلدینگ دکا

  • کد خبر : 293955
اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کننده توسط وزیر صلح به هلدینگ دکا

بر اساس گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کننده محبوب ترین جایزه ملی است که بر اساس نظرسنجی از مصرف کنندگان نهایی و بر اساس شاخص های کیفی جامع منطبق با رضایت مشتری ارزیابی می شود. در این دوره بیش از 200 شرکت بر اساس عملکرد یک ساله و بر […]

بر اساس گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کننده محبوب ترین جایزه ملی است که بر اساس نظرسنجی از مصرف کنندگان نهایی و بر اساس شاخص های کیفی جامع منطبق با رضایت مشتری ارزیابی می شود.

در این دوره بیش از 200 شرکت بر اساس عملکرد یک ساله و بر اساس شاخص هایی مانند خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان، کیفیت و قیمت توسط نهادهایی مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، وزارت وزارت اقتصاد، وزارت کار و رفاه اجتماعی، سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان ملی استاندارد، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و … مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در بیست و دومین دوره این رویداد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مدیران صنعت و معدن استان، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، نمایندگان بخش خصوصی و. .. دریافت گواهینامه معتبر ملی از وزیر صلح.

مدیرعامل هلدینگ دکا گفت: این گواهی به برکت اقدامات ویژه هلدینگ دکا برای افزایش رضایت مشتریان دریافت شد. از جمله مهمترین اقدامات می توان به سامانه توزیع خانگی هلدینگ دکا اشاره کرد که کالا و محصولات را به صورت رایگان درب منزل مشتری تحویل می دهد. پوشش این فرآیند تمامی استان های کشور را شامل می شود و از نظر گستردگی و پوشش در کشور بی نظیر است.

هومان پاشنگیان تاکید کرد: بزرگترین افتخار ما در دریافت این گواهی اعتماد مردم است. ما قدردان اعتماد مردم و مصرف کنندگان نهایی هستیم و به این اعتماد افتخار می کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: هلدینگ دکا پیش از این گواهینامه ISO 10002 مربوط به سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات را دریافت کرده است. این گواهی، در نگرش مدرن. راه حل ها و دستورالعمل های مربوط به رضایت مشتری را توسعه می دهد. همچنین سایر اقدامات مرتبط با رضایت مشتریان هلدینگ دکا عبارتند از: پیاده سازی سیستم مدیریت حساب های کلیدی با هدف ارتقای رضایت مشتری.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=293955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.