افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

مشخصات دوربین گلکسی اس 24 FE فاش شد و به روز رسانی نشد!

  • کد خبر : 293918
مشخصات دوربین گلکسی اس 24 FE فاش شد و به روز رسانی نشد!

بر اساس شایعات اخیر، انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس 24 FE اواخر امسال عرضه شود. این مدل که با نام «نسخه فن» شناخته می‌شود، جایگزین مقرون به صرفه‌تری برای پرچمداران سری گلکسی اس 24 خواهد بود و از طراحی مشابه و مشخصات رده بالایی بهره می‌برد. با این حال، یک فاش جدید جزئیاتی از […]

بر اساس شایعات اخیر، انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس 24 FE اواخر امسال عرضه شود. این مدل که با نام «نسخه فن» شناخته می‌شود، جایگزین مقرون به صرفه‌تری برای پرچمداران سری گلکسی اس 24 خواهد بود و از طراحی مشابه و مشخصات رده بالایی بهره می‌برد. با این حال، یک فاش جدید جزئیاتی از دوربین اصلی گلکسی S24 FE را فاش کرده است که ممکن است برای برخی ناامید کننده باشد. با دی جی همراه باشید.

طبق گزارش گلکسی کلاب، به نظر می رسد گلکسی اس 24 FE از سنسور 1.57 اینچی ایزوسل GN3 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده می کند. این همان سنسوری است که در Galaxy S24، Galaxy S23 و Galaxy S23 FE استفاده شده است. بنابراین به نظر نمی رسد که شاهد ارتقای دوربین باشیم، اما از طرفی با توجه به اینکه این گوشی نیز از سنسور مشابه گلکسی اس 24 بهره می برد، نمی توان آن را یک رگرسیون تلقی کرد.

جزئیاتی در مورد سایر سنسورهای دوربین گلکسی اس 24 FE هنوز منتشر نشده است و مشخص نیست که چیدمان دوربین نهایی این گوشی چگونه خواهد بود.

مشخصات احتمالی Galaxy S24 FE

با توجه به افشای اطلاعات اخیر، گفته می‌شود که گلکسی اس 24 FE از پردازنده اگزینوس 2400 یا اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند. انتظار می‌رود نسخه جهانی از پردازنده Exynos استفاده کند و برخی بازارها از مدل Snapdragon استفاده کنند.

همچنین گفته می شود گلکسی اس 24 FE دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED و 12 گیگابایت رم LPDDR5X است. علاوه بر این، عرضه این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی (UFS 3.1) و 256 گیگابایتی (UFS 4.0) پیش بینی می شود. باتری این اسمارت فون نیز احتمالا ظرفیتی معادل 4500 میلی آمپر ساعت دارد که کمی بیشتر از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گلکسی اس 24 است.

این اطلاعات هنوز تایید نشده است، اما اگر افشای اطلاعات دقیق باشد، Galaxy S24 FE تقریباً با گلکسی S24 استاندارد برابری می کند. در مورد زمان عرضه، گزارش ها حاکی از آن است که Galaxy S24 FE زودتر از حد معمول و اواخر امسال عرضه می شود. نسل قبلی این گوشی گلکسی اس 23 FE در اکتبر سال گذشته عرضه شد.

مشخصات دوربین گلکسی اس 24 FE

دوربین تکراری، عملکردی مشابه پرچمداران

استفاده از سنسور دوربین اصلی تکراری در گلکسی اس 24 FE ممکن است برای برخی از کاربران ناامید کننده باشد، به خصوص با توجه به اینکه امسال انتظار داشتیم شاهد ارتقای دوربین در مدل FE باشیم. با این حال، نباید فراموش کنیم که این سنسور همچنان یک سنسور قدرتمند 50 مگاپیکسلی است که در پرچمدار فعلی سامسونگ نیز استفاده می شود.

عملکرد نهایی دوربین تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله پردازشگر تصویر، نرم افزار دوربین و لنز است. اگرچه هیچ جزئیاتی در مورد سایر اجزای دوربین گلکسی اس 24 FE منتشر نشده است، استفاده از پردازنده مشابه گلکسی اس 24 می تواند عملکردی در سطح پرچمداران را نوید دهد. نرم افزار دوربین سامسونگ نیز در سال های اخیر پیشرفت های قابل توجهی داشته است و انتظار می رود Galaxy S24 FE از جدیدترین الگوریتم های پردازش تصویر بهره مند شود.

با در نظر گرفتن این موارد می توان گفت که اگرچه دوربین گلکسی اس 24 FE از نظر سخت افزاری ارتقا پیدا نکرده است، اما همچنان پتانسیل ثبت تصاویر باکیفیت را دارد. قضاوت نهایی در مورد عملکرد دوربین پس از عرضه این گوشی نیازمند بررسی کارشناسان خواهد بود.

آیا گلکسی S24 FE ارزش خرید دارد؟

تصمیم نهایی برای خرید Galaxy S24 FE به نیاز و بودجه شما بستگی دارد. اگر به دنبال آخرین فناوری دوربین هستید، گزینه های دیگر ممکن است برای شما جذاب تر باشند. با این حال، اگر اولویت شما داشتن یک گوشی قدرتمند، با مشخصات بالا و قیمت مناسب تر از پرچمداران اصلی سامسونگ است، Galaxy S24 FE می تواند گزینه خوبی باشد. اما به طور کلی، اگر در حال حاضر صاحب گلکسی اس 23 FE هستید، ارتقا به مدل جدید چندان منطقی به نظر نمی رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=293918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.