افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

شال و روسری را همه می بندند / با روسری مینی متفاوت باشید، همین الان به شما گفتم چطور آن را بپوشید

  • کد خبر : 293866
شال و روسری را همه می بندند / با روسری مینی متفاوت باشید، همین الان به شما گفتم چطور آن را بپوشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای مد واقعا دنیای بزرگی است. این صنعت که از ابتدا وجود داشت حتی در همه زمان ها سبک های خاص خود را داشت. احتمالا فقط آدم و حوا استایلی نداشتند چون بعد از طراحی لباس هر سال تغییراتی رخ می داد و جالب اینجاست […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای مد واقعا دنیای بزرگی است. این صنعت که از ابتدا وجود داشت حتی در همه زمان ها سبک های خاص خود را داشت. احتمالا فقط آدم و حوا استایلی نداشتند چون بعد از طراحی لباس هر سال تغییراتی رخ می داد و جالب اینجاست که حوزه مد اینگونه است که امسال یک کالا را مد روز می کند و مردم را خوشحال می کند. ببین همون مورد محبوب شده و دیگه انگار از اول ترند نبوده! اما عجیب ترین چیز این است که بعد از چند سال، ممکن است ببینید که همان چیزی دوباره به بورس آمده است و تبدیل به شعار همه چیز شده است! یک مثال قابل توجه مامان استایل و شلوار مام فیت است که در دهه 1950 یک ترند بود و بعد از مد افتاد و اکنون چند سالی است که دوباره بسیار محبوب شده است.

اما بیایید دنیای مد را رها کنیم و کمی دقیق تر باشیم. برای مثال نگاهی به شال و روسری می اندازیم که انواع مختلفی از آن ها وجود دارد. اکنون در فصل گرمای رنگارنگ و شدید هستیم، پس بدون شک یکی از جذاب ترین مدل های روسری، روسری های مینی هستند که می توان آن ها را با استایل های مختلف ترکیب کرد. روسری های مینی شال های ظریفی هستند که حاشیه های کوچکی دارند و می توانند در رنگ ها و متریال های مختلف به ظاهر شما زیبایی ببخشند. جالب است که این روسری های مینی با اینکه کوچک هستند و ممکن است زیاد قابل تغییر نباشند، می توانند به مدل های مختلف گره بخورند و شما را به گونه ای دیگر شیک کنند. شما می گویید نه پس با ما همراه باشید تا بتوانیم با مدل های مختلف روسری های مینی آشنا شویم و روش های مختلف بستن آن ها را بیاموزیم.

روسری مینی نخی برای استفاده روزمره.

در واقع این نوع روسری ها به دلیل طراوت و نازکی که دارند می توانند یکی از مناسب ترین روسری ها برای فصول گرم سال باشند که به راحتی با استایل های زیبای دخترانه ترکیب می شوند.

روسری مینی

روسری توری مینی برای یک مهمانی شیک

این مدل از نیم روسری های جذاب برای مهمانی ها و مجالس قابل استفاده است و برای استفاده روزانه و خانم های با حجاب مناسب نیست. اگر روسری مینی توری می‌خواهید، می‌توانید طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و حتی مدل‌های گلدوزی شده را در بازار بیابید و آن را با لباس خود ترکیب کنید.

روسری مینی

روسری مینی

روسری های ابریشمی مینی کمی گران تر هستند.

در واقع این روسری های مینی به دلیل جنسشان قیمت بیشتری نسبت به سایر روسری ها دارند و برای استایل های تشریفاتی و رسمی بسیار مناسب هستند. این را بدانید که اگر اهل مهمانی هستید، این روسری های مینی زیبایی منحصر به فردی را به شما هدیه می دهند.

روسری مینی

روسری مینی ساتن با رنگ های روشن و شاد.

روسری های ساتن به لطف درخشش جالبی که دارند می توانند بسیار جذاب باشند و چهره شما را زیبا کنند. اگر انتخاب شما یک روسری محافظ کوچک است، بهتر است بین رنگ های شاد و روشن یکی را انتخاب کنید. به این ترتیب با حداکثر استایل تابستانی ظاهری فوق العاده و کامل به شما می دهد.

روسری مینی

روسری مینی

روسری مینی

روسری مینی پلی استر گران قیمت اما محبوب چون زیباست!

این روسری مینی یکی از ارزان ترین هاست و با الیاف مصنوعی ساخته شده است. به همین دلیل بافتی خشن دارد اما به دلیل ظاهر زیبایی که به مردم می دهد بسیار محبوب است.

روسری مینی

روسری های مینی نخی

روسری های مینی نخی به دلیل بافت نخی و البته طرح و رنگ های جذاب می توانند گزینه ای منحصر به فرد به عنوان یک روسری روزمره باشند. از طرف دیگر، روسری های نخی کم برش به عنوان یک اکسسوری روزمره عالی هستند و رنگ و چاپ آن ها استایل های متنوعی را برای شما به ارمغان می آورد.

روسری مینی

روسری مینی

روسری های پشمی مینی برای زمستان مناسب هستند.

اما به ماده ضخیم تری می رسیم که مناسب فصول سرد سال است. این سبک از روسری های مینی دارای متریال پشمی است که می تواند با لباس ها و کت های زمستانی کاملاً زیبا به نظر برسد و به عنوان یک اکسسوری گرم محسوب شود. با توجه به طرح ها و رنگ های متنوع این سبک روسری ها می توانید آن ها را با لباس های زمستانی خود ترکیب کنید و ظاهری مدرن و منحصر به فرد داشته باشید.

روسری مینی

روسری مینی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=293866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.