افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

سرقت مسلحانه 6 سارق خشن منزل / صدور کیفرخواست

  • کد خبر : 293584
سرقت مسلحانه 6 سارق خشن منزل / صدور کیفرخواست

به گزارش رکنا، حجت الاسلام حسن قریب، دادستان قم و انقلاب قم با دستگیری متهم، تحقیقات تکمیلی و کیفرخواست صادر شد. سارقان مسلح منازل گزارش داد و گفت: این باند 6 نفره غیربومی با چاقو، شوکر و اسپری فلفل و نصب پلاک جعلی بر روی خودروهای خود به 40 منزل مسکونی در قم و سایر […]

به گزارش رکنا، حجت الاسلام حسن قریب، دادستان قم و انقلاب قم با دستگیری متهم، تحقیقات تکمیلی و کیفرخواست صادر شد. سارقان مسلح منازل گزارش داد و گفت: این باند 6 نفره غیربومی با چاقو، شوکر و اسپری فلفل و نصب پلاک جعلی بر روی خودروهای خود به 40 منزل مسکونی در قم و سایر استان ها دستبرد زده اند.

وی گفت: در پی سرقت های شبانه متعدد در استان از طریق سرقت کارت، کلاهبرداری و پرتاب توپ، پرونده ای در شعبه 22 دادیاری تشکیل و 9 بازپرسی از دادسرای استان های همجوار قم دستگیر شدند. متهمان این پرونده طلا، دلار، سکه و اشیای قیمتی را از منازل مسکونی در شهرهای قم، ساوه، تبریز و سایر شهرها به سرقت بردند.

وی در خصوص نحوه فعالیت این باند سارقان حرفه ای گفت: متهمان با مشاهده و گشت زنی در محلات و شناسایی منازل خالی و بدون تردد ساکنین و چندین بار زدن زنگ منزل از نبودن افراد در منزل مطمئن می شدند و یکی از آنها قفل در خانه را خراب کردند یا پرده ها را بالا بردند. ورودی خانه با ورود فردی به خانه روشن شد و یک نفر در کنار خیابان مراقب رفت و آمدها بود و یک نفر دیگر در ماشین منتظر ورود بود. همدستان برای فرار سریع

این مقام قضایی با اشاره به اینکه از متهمان مقداری اجناس مسروقه و چاقو کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: متأسفانه اکثر اجناس مسروقه با کمترین قیمت به صرافی ها فروخته می شد.

دادستان قم با هشدار به شهروندان برای مراقبت از محله و توجه به تردد افراد و خودروهای مشکوک در اطراف منازل و خیابان ها از خانواده ها خواست تا کالاهای مسروقه را سریع و دقیق و لیست کالاهای موجود در منازل را شناسایی کنند. به خصوص وجه نقد، دلار، جواهرات، طلا، تعداد و نوع سکه بهار آزادی و پارسیان، ساعت و اشیای قیمتی باید به صورت دقیق و کامل درج شود و از نگهداری طلای خود در کنار فاکتور خرید خودداری کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=293584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.