افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

مرد اصفهانی زنده زنده زیر آوار خانه اش مدفون شد/ مرد دیگری در انفجار خانه اش جان باخت

  • کد خبر : 293491
مرد اصفهانی زنده زنده زیر آوار خانه اش مدفون شد/ مرد دیگری در انفجار خانه اش جان باخت

به گزارش رکنا، محمد شریعتی رئیس آتش نشانی روز دوشنبه افزود: ساعت 8:57 صبح امروز از خیابان کاوه اصفهان با آتش نشانی اصفهان و به همراه یک دستگاه خودروی امدادی هفت با آتش نشانان ایستگاه شماره 6 تماس گرفته شد. ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. وی ادامه داد: در این حادثه که به دلیل […]

به گزارش رکنا، محمد شریعتی رئیس آتش نشانی روز دوشنبه افزود: ساعت 8:57 صبح امروز از خیابان کاوه اصفهان با آتش نشانی اصفهان و به همراه یک دستگاه خودروی امدادی هفت با آتش نشانان ایستگاه شماره 6 تماس گرفته شد. ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه که به دلیل ریزش آوار و نداشتن اسکله برای ساختمانی در حال تخریب رخ داد، آتش نشانان جسد پیرمردی 70 ساله را از زیر آوار بیرون کشیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این فرد فوت شده و بدون علائم حیاتی به اورژانس منتقل شد.

وی افزود: در حادثه ای دیگر انفجار با آتش یک منزل مسکونی در ساعت 12:52 در خیابان آزادگان ملک شهر گزارش شد.

شریعتی یادآور شد: این حادثه در ساختمانی دو طبقه در طبقه منفی 60 رخ داد و از ایستگاه های 18 و 26 به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: شاهدان محلی اذعان داشتند که بوی گاز در محوطه این ساختمان استشمام شده است و به همین دلیل با توجه به انفجار و آتش امکان حبس در این ساختمان وجود دارد.

وی افزود: آتش نشانان با ورود به محل و اطفای حریق متوجه مرگ زنی با درصد سوختگی پایین که در یکی از اتاق های این ساختمان بود، شدند.

شریعتی گفت: بر اساس اعلام کارشناسان حاضر، آتش سوزی به دلیل انتشار گاز رخ داده اما به دلیل حضور به موقع و سریع آتش نشانان به طبقه اول نفوذ نکرده است.

وی همچنین از آتش سوزی باغ رستوران در منطقه رشنان اشکاوند در ساعت 12:14 ظهر امروز خبر داد و گفت: آتش نشانان ایستگاه های چهار، پنج، 15 و 23 به محل حادثه اعزام و به سرعت حریق را خاموش کردند آتش. در اطراف این باغ که کاملاً در آتش سوخته بود ایجاد کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعلام اولیه این بود که در این باغ از کپسول های گاز مایع استفاده می شود، بنابراین همکاران آتش نشانی به سرعت نسبت به این موضوع اقدام و کپسول های گاز مایع را خارج کردند تا شعله های آتش و آتش سوزی نشود رسیدن به ساختمان های مجاور

وی ادامه داد: با این حال قسمت غذا در مجاورت باغ این رستوران در آتش سوخت اما خسارت چندانی نداشت و آتش نشانان با اطفای حریق و مهار حریق اقدام کردند.

وی همچنین افزود: ساعت 2:58 بامداد امروز آتش سوزی تریلر به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان اطلاع داده شد.

شریعتی گفت: این حادثه با یک دستگاه تریلر حامل سوخت در منطقه خوراسگان رخ داد و کل تریلر دچار حریق شد اما با سرعت عمل از سرایت آتش به سایر خودروها جلوگیری شد. وی ادامه داد: علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=293491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.