به گزارش خبرنگار حوادث رکنای تبریز، نیمه مهرماه امسال نیمه شب بود و در آن شب سیاه، تنها مهتاب و نور کوچکی از چراغ های خودرو، فضا را روشن می کرد. همه چیز تاریک و تاریک به نظر می رسید و در دل شب 2 پسر 18 ساله که در یک پیتزا فروشی در منطقه ولیعصر تبریز کار می کردند محل کار خود را ترک کردند تا به خانه بازگردند. اما در فاصله کمی از پیتزافروشی بودند که ناگهان یک پراید سفید رنگ جلوی آنها ترمز کرد، 4 مرد قوی هیکل به سرعت از آن خارج شدند و در یک چشم به هم زدن این دو جوان را سوار خودرو کردند و متواری شدند. دور از محل

ماشین را به سمت یکی از ارتفاعات تبریز می برند و هر دو پسر را به طرز وحشتناکی کتک می زنند تجاوز وحشیانه قرار داده و سپس در همان مکان رها شده است. این دو خوش شانس نمی دانند با این بلایی که برایشان پیش آمده چه کنند و کجا بروند. آنها گیج می شوند; اما خیلی زود به خود می آیند و تصمیم می گیرند شکایت کنند.

لذا صبح روز بعد به اداره پلیس آگاهی تبریز مراجعه و شکایت خود را مطرح کردند. با شکایت این 2 کودک پرونده آنها برای اخذ دستور قضایی و قضات به شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان ارسال شد. دستورات لازم برای تحقیقات و دستگیری سریع از سوی دادگاه صادر شد. دو جوان متهم به کارآگاهان پلیس آگاهی معرفی شدند.

با دستور قضایی کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز می کنند و ابتدا برای به دست آوردن سرنخ هایی به محل حادثه می روند اما از آنجایی که متهمان در این جنایت هولناک هیچ ردی از خود به جای نگذاشتند، کارآگاهان با استفاده از روش های فنی و پلیسی اقدام به کشف و گرفتن متهمان با استفاده از این شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری تمامی متهمان می شوند. متهمان هم اکنون با صدور قرار بازداشت هستند و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.



آیا این خبر برای شما مفید بود؟